Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames > DarkOrbit
You last visited: Today at 14:18

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Tool] Ammo Changer by TeamSuicide

Discussion on [Tool] Ammo Changer by TeamSuicide within the DarkOrbit forum part of the Browsergames category.

Closed Thread
 
Old 09/30/2012, 17:55   #76
 
elite*gold: 464
Join Date: Dec 2010
Posts: 3,999
Received Thanks: 3,909
It's deleted and I lose the Source...

maybe I will write it again

#closerequest
Dr.Toni-old is offline  
Thanks
1 User
Old 09/30/2012, 18:39   #77

 
Arby's Avatar
 
elite*gold: 83
Join Date: May 2011
Posts: 11,029
Received Thanks: 6,036
Quote:
Originally Posted by Dr.Toni View Post
It's deleted and I lose the Source...

maybe I will write it again

#closerequest

#closed
Arby is offline  
Thanks
1 User
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
[TOOL] Name Changer
03/04/2012 - Last Chaos - 7 Replies
Hi, da ich die bitte in einem anderen Post ( http://www.elitepvpers.com/forum/last-chaos/174649 8-wie-kann-man-den-window-namen-ndern.html ) aufgefasst habe veröffentliche ich hier nun ein kleines Tool. Es geht für ALLE Programme. Ist Selbsterklärend, denke Ich. Einfach Groß und Kleinschreibung beachten. Dieses Tool ändert den Name eines Fensters (z.b. LC Fenster) in einen beliebigen Namen um Ich weis das ist nur eine Kleinigkeit von 5 min aber vlt. braucht es ja wer (wie z.b. im...
[Tool] Realmlist Changer
04/12/2011 - WoW Private Server - 7 Replies
Hallo Leute, Ich wollte euch mein selbst erstelltes Tool vorstellen, der Realmlist Changer. http://i.imgur.com/6Q85r.png Mit ihm könnt ihr eure Realmlisten verwalten ACHTUNG: Bitte von allem ein Backup machen! Ich hafte nicht für entstehende Schäden
[Tool] Model Changer
08/06/2009 - SRO Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 3 Replies
....
[tool] Acc maker + PW changer für Longju2
11/14/2008 - Metin2 Hacks, Bots, Cheats, Exploits & Macros - 19 Replies
den neuen acc maker habe ich schon ne weile hier leigen und dachte mir, ihr findet ihn auch nützlich. Funktion: Er macht euch einen Account auf den Pserver und schreibt die ganzen Eingaben ein eine Textdatei. Der Bot ist selbsterklärend der PW changer hilft euch beim ändern des Passwortes. Wenn ihr die Dateien aus einer Datei auslesen wollt, muss diese datei so aussehen: allerdings müsst ihr nur
[TOOL] Bard Buffer (better weapon changer)
03/30/2008 - SRO Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 11 Replies
AFK Weapon Switcher. Scripted in Pascal. . Turn off bot and turn it on after it finnished. . Can Buff 2 buffs! E.x for harp: Noice and Swing/Moving March. . U can choose the location of skills by yourself. . Switch directly to recent SRO_Client . Including Source, maybe u can improve it :)



All times are GMT +2. The time now is 14:18.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.