Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames > DarkOrbit
You last visited: Today at 21:16

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Kbot Schon wieder OFFLINE

Discussion on Kbot Schon wieder OFFLINE within the DarkOrbit forum part of the Browsergames category.

Reply
 
Old 05/31/2011, 19:53   #16
 
Klenix123's Avatar
 
elite*gold: 17
Join Date: Apr 2009
Posts: 769
Received Thanks: 198
schon nervig, aber ich glaub, jeder, der sich einloggen wollte hat bemerkt das es nicht geht und braucht nicht extra nen thread um das zu kapieren...
#Closerequest
Klenix123 is offline  
Thanks
1 User
Reply


Similar Threads Similar Threads
Kbot offline?
05/20/2011 - DarkOrbit - 13 Replies
Hi, ich frag mich ob der kbot nun offline ist oder nicht? Hab ihn eben gestartet und dann stand dort "licience server is beeing updated" oder sowas ähnliches. Ich meine irgendwo gelesen zu haben, dass der kbot wieder funktioniert. Keine AHnung, ob das nun stimmt und der Kbot wieder online ist
Damit der Kbot 4.94 wieder geht :D
05/06/2011 - DarkOrbit - 7 Replies
Hallo, Downloaden so das downloaden und auf die reg. klicken, dann kommt eine meldeung und ihr drück auf ok. So nun startet ihr Kbot 4.94 wieder und es kommt keine meldung mehr mit runtime error. MfG
Wann geht KBot wieder?
04/07/2011 - DarkOrbit - 7 Replies
Also: Wann läuft der KBot wieder? - Bis jetzt hängt er immer bei ''Checking Lizence''. Grüße
Kbot/Kerkava[Licenses][Support]kbot no gg 8euro kbot gg 18euro
04/03/2011 - DarkOrbit - 5 Replies
Hi Support and Seller Site in English, Germany,Polish and ohter Buy- kbotgg.pl/bk.html Forum- forum.kbotgg.pl KBot no gg 8euro Kbot gg 18euro Krekava 180days 12euro



All times are GMT +1. The time now is 21:16.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.