Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Browsergames Trading > DarkOrbit Trading
You last visited: Today at 03:12

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



buy full account darkorbit server ge7

Discussion on buy full account darkorbit server ge7 within the DarkOrbit Trading forum part of the Browsergames Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 1
Join Date: Dec 2010
Posts: 213
Received Thanks: 45
Post buy full account darkorbit server ge7

buy full account darkorbit server ge7
lekeii is offline  
Reply

Tags
sorry my english :pimp:


Similar Threads Similar Threads
Darkorbit-level-17-FULL- sell account !!
05/15/2012 - DarkOrbit Trading - 4 Replies
Server: GE 6 Level 17 8 Iris Drones + 1 APIS drone ( 2nd Apis on the way..with 6 parts ) 31 LF3 + 6 LF4 33 PILOT BIO POINTS Designs: Venom, Solace, Diminisher, Sentinel ( Spectrum is missing )..and all others from trade. P.E.T Level 8, 5 lasers, auto-colect, radar, repair. protocols all level 2. 5 galaxy gates ready ( 3 open and 2 with all parts ) 1500 extra energys GG to spend. 1200 advance jump bonus
[B] Darkorbit DE1 Eic Account(Full Elite)
12/01/2011 - DarkOrbit Trading - 11 Replies
Hallo,hier biete ich euch einen Darkorbit account.bevor ich euch die Daten gebe,gib ich euch erstmal die infos! Entweder machen wir es über Skype,selbstverständlich bekommt ihr auch die e-mail adresse auf euch geändert,oder wenn ihr drauf besteht per middleman,da müsstet ihr jedoch einen auftreiben. Den Account gibs für eine 10€ PSC. Die Account Daten: Spiel: Darkorbit Server:DE1 UserID:2856XXXX Rang:Basic Captain ca 1.8 mio credits
Full Elite Darkorbit Account //Global Europa
09/13/2011 - DarkOrbit Trading - 19 Replies
Ich verkaufe einen Elite Darkorbit Account ^^ Ich verkauf zum ersten mal einen BigPoint account, daher zähl ich jetzt einfach alles auf was auf dem Goli ist :)) Dohnen: 7 Iris 1 Flax, Iris = Hohem Level :) PET: Momentan keins Laser: Über 30 LF3 Laser 1x Rocketlauncher Alle Elite Schilde und Antriebe Slot CPU4
Darkorbit Full Eite Account
01/30/2011 - General Gaming Discussion - 0 Replies
Wie man oben sieht suche ich einen voll elite account, server egal(kann auch gern US server sein), ich würde tauschen, gegen einen lvl 72 Masu auf Sertain(S15), GDF, Schutz, Stein P, Schlag G2, Geisterschlag 2, Flammenschlag auf 1 (:. also wie man sieht nicht verskillt, alles bei 17 umgesprungen. Das equip ist relativ ok, Seelenplattenpanzer(61er rüssi)+9 mit hast,schutz,ausweichen+4 Boni: 10% 1hand, 1k tp, 3 crap Ekstaseschuhe+8: 15% 1hand, 10% 2hand, 500tp, 2 crap Burghelm+8: 15%...
Verkaufe Darkorbit full Uridium Account
01/08/2011 - DarkOrbit - 2 Replies
Hallo , Verkaufe einen Darkorbit account der nur uridium Equibment hat(mit nen paar kleinen ausnahmen^^).alle daten usw sind auf dem screen zu sehen.



All times are GMT +2. The time now is 03:12.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.