Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Cryptocurrency Trading
You last visited: Today at 13:39

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[H]Venmo balance [W] BTC 15%

Discussion on [H]Venmo balance [W] BTC 15% within the Cryptocurrency Trading forum part of the Other Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2011
Posts: 176
Received Thanks: 17
[H]Venmo balance [W] BTC 15%

Have venmo balance of $800 right now.
Willingly to use middleman and i dont mind going first if you are trusted.
makawan is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Balance between CHN and EU
12/12/2014 - SRO Private Server - 1 Replies
Any suggestions about balance between Eu and Chn and is it good idea to increase all CHN wep by 10%?
Balance Druid
06/29/2013 - World of Warcraft - 3 Replies
Wollt ma fragen ob es sich lohnt mit meinen gear schon auf das 10289 haste cap zu gehen?Oder sollt ich wieder auf crit umsockeln? WoW Armory Troll Druid anonymous profile build | ArmoryX
Balance?
10/08/2012 - World of Warcraft - 3 Replies
Servus, hab seit etwa 7 Monaten kein WoW mehr gespielt und bin nun am überlegen wieder anzufangen. Da ich eigentlich nur PvP Spiele frage ich mich ob die Klassen balanced sind? D.h. Gibt es evtl Klassen die zurzeit keine Chance in der Arena/ im BG haben egal wie gut man ist und auf der anderen Seite Klassen die alles mögliche locker niederstrecken? mfg Omboss
Balance
04/26/2012 - Flyff Private Server - 10 Replies
Da ja auf vielen P-Servern die Balance meistens kritisiert wird stelle ich einfach mal die Frage in die Runde, was definiert ihr als Balance? Nehmen wir als Bsp den Jester und den Asal mit ihren '1-Hit-Skills'. Sollten die beiden Jobs auf Max-Equipment und Switch ( Awakes, schmucksets etc eingeschlossen) die selbe Anzahl an Hp und Dmg hauen können/dürfen? Für mich persönlich war es meist so das der Bp weniger Asalen sollte als der Jester Hoppen kann, dafür hat dieser mehr HP. Da sich...



All times are GMT +1. The time now is 13:39.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.