Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Shooter Trading > CrossFire Trading
You last visited: Today at 22:49

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

GUTEN CFEU ACCOUNT!

Reply

Old   #1

elite*gold: 65
Received Thanks: 20
GUTEN CFEU ACCOUNT!

25€ PSC oder einen anderen EU Account:-)

bitte in epvp melden hier drunter schreiben oder per PN!

shayne]4k.np is offline  
Old 09/30/2014, 13:27   #2 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 0
Received Thanks: 2
add my skype = jeffrey-2101
ikbenedwinenikstink is offline  
Reply

« [WTT] epic cf acc | spectacular sell has unique weapons and wearing boxing gloves dragon »

Similar Threads
[Buying] SUCHE NEN GUTEN CFEU ACCOUNT
10/26/2013 - CrossFire Trading - 2 Replies
Moin Leute! Wie der Titel schon sagt, suche ich nen CFEU Account. Den Trade werde ich aber NUR über einen Trusted Middlemen machen. Was soll der Account haben? Er soll mindestens Master Seargent sein. Besser noch Goldpommes. Außerdem soll er auch ein paar RP Waffen haben, sowie die nötigen GP Waffen (Natürlich nicht alle). Er soll noch nie negativ beim Support aufgefallen sein, geschweigedenn gebannt.
Landbauch CFEU - Secret Informations about CFEU and the CFEU Forum
09/17/2013 - CrossFire - 1 Replies
Hello! This is the official 'landbauch' Facebook page; the best way to stay up tuned with never released, top secret and interesting news and informations around CrossFire Europe and the CrossFire Europe Forum. Everything uncut! __________________________________________________ _________________ WE WANT FAIRNESS IN CFEU! WE WANT A HACK SHIELD! WE WANT MORE FREEDOM AT THE FORUMS! WE WANT FAIR GMs! ----------------------------------------------------------------------------- Did you have...
Landbauch CFEU! Secret Informations About CFEU and the CFEU Forum.
09/17/2013 - CrossFire - 3 Replies
Hello! This is the official 'landbauch' Facebook page; the best way to stay up tuned with never released, top secret and interesting news and informations around CrossFire Europe and the CrossFire Europe Forum. Everything uncut! ___________________________________________________________________ WE WANT FAIRNESS IN CFEU! WE WANT A HACK SHIELD! WE WANT MORE FREEDOM AT THE FORUMS! WE WANT FAIR GMs! ----------------------------------------------------------------------------- Did you have...
[Selling] [B] Übelst guten CFEU Account [S] Paysafecard oder anderen Acc.
07/16/2013 - CrossFire Trading - 8 Replies
Hallo Zusammen! Ich verkaufe hier meinen guten CFEU Account! Im Gegenzug möchte ich eine Paysafecard oder einen anderen CFEU/CFNA Account haben! Hier die Screens vom Account: http://picload.org/image/ogigwlr/esistdervk1.jpg http://picload.org/image/ogigwll/esistdervk2.jpg
[B] Guten CFEU Account [S] GELD!!!!
11/28/2012 - CrossFire Trading - 0 Replies
Tach alle zusammen, neben meinen alten Lowranked CFNA Accounts, welche sich gut als Farmcows o.Ä. eignen gibt es nun auch meinen liebgewonnenen CFEU Account zum Verkauf, weil ich den Entschluss gefasst habe mit Crossfire aufzuhören. NA Accounts: http://www.elitepvpers.com/forum/crossfire-trading/2262806-vk-low-ranked-na-account-zum-neu-anfangen.html EU Account: Paar Worte erstmal, der Account ist mir recht ans Herz gewachsen, da er mein Main EU Account ist und mir deshalb auch recht...

All times are GMT +1. The time now is 22:49.