Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Shooter Trading > CrossFire Trading
You last visited: Today at 11:46

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[T] Second Lt 1st [S] First lt or Captian

Discussion on [T] Second Lt 1st [S] First lt or Captian within the CrossFire Trading forum part of the Shooter Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2011
Posts: 86
Received Thanks: 7
[T] Second Lt 1st [S] First lt or Captian

Hallo erstmal ich weiß nicht ob Sie es schon wusten, ich will gerne einen von meinen NA Acc´s tauschen, der Account ist zwar erst Second Lt & hat kack Waffen aber man kann es versuchen

Es handelt sich um diesen Acc:

Waffen: XM8-ADV & AK-SILVER & FR-F2


Es wird nur über MM gehandelt oder Ihr gebt first, Iin Game treff wäre möglich aber nur unter der Woche!, macht mir ein Angebot & ich werde mich bei euch melden

Greez
Stresskind is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
(T) 2lt MS (S) Captian-Major
02/07/2012 - CrossFire Trading - 3 Replies
Z8Games Chars : Cia Spop GSG9 Noch vorhanden: Kürbis hut /rudolph Helm items: Tasche 3+4 900tage noise down 130tage step down 130tage schock absorber 70tage Reset kills/death Acc:
B 2Accs S 1lt bis captian
02/02/2012 - CrossFire Trading - 9 Replies
Geboten wird : Z8Games Chars : Cia Spop GSG9 Noch vorhanden: Kürbis hut /rudolph Helm items: Tasche 3+4 900tage noise down 130tage step down 130tage schock absorber 70tage
[VK] TOP CAPTIAN ACC !!
11/19/2011 - CrossFire Trading - 15 Replies
Captain Acc Zu Verkaufen Hallo an alle, als erstes an alle Scammer versucht es erst garnicht. Ich verkaufe hier meinen Captain Acc der Ungefarmt ist. Er wurde 1x wegen Schleckerkarten Bug Gebannt. Zahlung per PSC auf ein Spenden Script was dann bei einigung per Pm Bekannt gegeben wird.
Captian
07/05/2011 - CrossFire Trading - 29 Replies
Hallo Liebe Leute, Da ich mit CF aufhöre möchte ich nun mein Acc hier zum Verkauf anbieten. Dieser Account ist in einem Super Zustand. Seht selbst Z8Games - Waffen seht ihr im Link - Ca 1200 ZP noch drauf - 40000 Gp Drauf - 14000 Bonus Pints
[V] Captian Stufe 6.
12/27/2010 - CrossFire Trading - 8 Replies
#Closed



All times are GMT +2. The time now is 11:46.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.