Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Shooter Trading > Counter-Strike Trading
You last visited: Today at 19:41

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

^CSGO BOOSTING ALL RANKS [German]^

Discussion on ^CSGO BOOSTING ALL RANKS [German]^ within the Counter-Strike Trading forum part of the Shooter Trading category.

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Arrow ^CSGO BOOSTING ALL RANKS [German]^

Hallo und willkommen,
Du bist an einem Counter Strike: Global Offensive Account boosting interessiert? Melde dich doch einfach bei mir! Ich biete dir an deinen Account auf jeglichen Rang zu bringen den du möchtest natürlich aber nur gegen Bezahlung. Je höher der Rang desto höher der Preis, verständlich oder? Preise werden nur extern dieses Forums vereinbart.

Auf welche Ränge kannst du mich boosten?
- Angefangen von "Silber I" bis "The Global Elite"

Auf welchem Rang befindet sich dein Main?
- Supreme Master First Class

Wieviel kostet das boosting? / Wie kann ich bezahlen?
- Preise und Bezahlungsmöglichkeiten werden über Skype/TS/Steam vereinbart

Wie kann ich dich adden?
- Skype-name: checkervonmekka
- Steam: Steam Community :: Infuriously (Nudelauflauf)

Was sind die Vorraussetzungen?
- Ein Steam Account mit CS:GO
- Skype Account und/oder Teamspeak 3 Client
- Vorinstalliertes Mikrofon (optional)

Alle weiteren Informationen können bei Kontakt erfragt werden, allerdings ist eine weitergabe ohne rechtliches Einverständnis untersagt!
Infuriously is offline  
Old 07/05/2015, 14:38   #2 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 0
Received Thanks: 1
Sehr schneller Boost und zudem auch sehr preiswert!
Wirklich sehr empfehlenswert.
DerBenni is offline  
Closed Thread

Tags
all ranks, boosting elo, cs:go boost

Similar Threads Similar Threads
[Selling] CSGO Boosting | German EPS Player | Legit & fast
10/17/2015 - Counter-Strike Trading - 283 Replies
Hey Leute ! Seid ihr es auch satt, ständig im MatchMaking zu verlieren, da ihr Solo-Queue spielt und eure Mitspieler ein ziemlicher Klotz am Bein sind? Oder nerven euch einfach die Cheater, die euren Aufstieg vermasseln? Dann könnte ich eine Lösung für euch haben, denn, ich biete nicht nur Counter-Strike:Global Offensive MatchMaking Boosting an, sondern auch Trainingsstunden! Aber lasst mich erst einmal etwas über mich erzählen, um euch hoffentlich von meinem Service überzeugen zu können: ...
[Selling] CSGO BOOSTING SERVICE ALL RANKS
05/03/2015 - Counter-Strike Trading - 2 Replies
Yo Guys, my boosting service is online. I'm doing 1 and NOT more vouches. My PriceList: http://i.imgur.com/XRnl7Bf.png?1 Add me on skype if interested: janmoertl I am using Legit and 100 percent safe Private-Hacks. Have a nice Day! :)
[Trading] Jead's Boosting Service [CSGO Ranks] [S for Vouches]
04/11/2015 - Counter-Strike Trading - 5 Replies
MatchMaking Rank Boosting! Hello, this is my Thread where I offer my Service. I will play on your Account, and in no time you will have your new rank. Prices and system! Iam a 2 times Global on my own Accounts. I prefer to play alone. Prices are flexible, and we can make deals, depending your current rank!
[Selling] CSGO Boosting Service(low ranks->higher)
07/21/2014 - Counter-Strike Trading - 2 Replies
Hey guys, so i want to start my own CSGO boosting service. So first of all. There is 2 way to do it, u can choose. First one:I will play with u with my Smurf account and help u, and carry the whole match. Second one: U give me your account, then i login and play with it:)(it would be faster TBH)

All times are GMT +2. The time now is 19:41.