[Trading] [B] Flip Knife Tiger Tooth FN [S] LoL Account mit guten Skins 12/05/2015 - League of Legends Trading - 11 Replies Flip Knife TT FN . 0.009 Float Value. 99.018% Condition on CSGOLounge.
Looking for a LoL Account with good skins or good elo. The knife is worth around 170€ just so you know (the prices rise and drop crazy on it.)
Can send Screenshots if you wanna.
I DONT USE SKYPE
I DONT USE SKYPE
I DONT USE SKYPE
I DONT USE SKYPE
[Selling] [Biete]Gut Knife|Tiger Tooth FN,(ST) AK|Cartel MW, AK|Wasteland MW [Suche] PayPal, Üb 05/19/2015 - Counter-Strike Trading - 5 Replies Guten Tag leute,
RL-Freund hat in CS:GO ein paar gute Skins gezogen aus den Kisten und will diese gegen Echtgeld eintauschen. Ich hab mich bereit erklärt, für ihn zutraden.
Folgende Items stehen zur Auswahl:
- Gut-Knife (★) | Tiger Tooth Factory New
- StatTrak™ AK-47 | Cartel Minimal Wear (handelbar ab 24.Mai)
- AK-47 | Wasteland Rebel Minimal Wear
[Trading] My Knife + Psc for Gut Knife Marble Fade/Tiger Tooth 05/02/2015 - Counter-Strike Trading - 0 Replies Hey, ich würde gerne mein Aufbrechmesser (★) | Forest DDPAT Zustand: Einsatzerprobt und 60 Euro PSC (1x50; 1x10) gegen ein Aufbrechmesser (★) | Tiger Tooth oder Aufbrechmesser (★) | Marble Fade tauschen wollen.
Würde ein Knife auch so vertauschen!
Steam Community :: Crumble :: Item Inventory
[Trading] Gut Knife Tiger Tooth(Factory New) for keys! 02/20/2015 - Counter-Strike Trading - 8 Replies Hey there
http://i.imgur.com/yj0SmgL.png
Gut knife Tiger tooth (Factory new)
For 50 key!
"In market its 140$"
SELL: ★ Flip Knife | Tiger Tooth (Factory New) 01/24/2015 - Counter-Strike Trading - 11 Replies !!! Nicht mehr vorhanden !!!
Hi, i sell again a beautiful knife.
Rules like in all of my sales:
1. I only accept PayPal and Bitcoin and Keys
2. If you pay via Paypal you have to send it via 'Family and Friends'
3. I won't go first (I already sold many expensive skins)