Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Shooter Trading > Counter-Strike Trading
You last visited: Today at 14:39

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Verkauf CS:GO Account (DMG | 70 Wins)

Discussion on Verkauf CS:GO Account (DMG | 70 Wins) within the Counter-Strike Trading forum part of the Shooter Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2015
Posts: 7
Received Thanks: 0
Verkauf CS:GO Account (DMG | 70 Wins)

Verkaufe hier meinen DMG Smurf Account.
Er hat 70 Wins und 111 Stunden Playtime.
Natürlich kein Overwatch/VAC Ban.
ESL/Faceit/Cevo/ESEA etc. unbenutzt.
Preisvorschläge bitte.







smwse is offline  
Old 03/06/2015, 16:24   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
The Black Market: 148/0/2
Join Date: Feb 2015
Posts: 3,376
Received Thanks: 103
Quote:
Originally Posted by smwse View Post
Verkaufe hier meinen DMG Smurf Account.
Er hat 70 Wins und 111 Stunden Playtime.
Natürlich kein Overwatch/VAC Ban.
ESL/Faceit/Cevo/ESEA etc. unbenutzt.
Preisvorschläge bitte.







5€
CsGo/LoL Live is offline  
Old 03/06/2015, 16:38   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2015
Posts: 7
Received Thanks: 0
nur ernsthafte vorschläge bitte
smwse is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] [1100 Wins] LoL Account Verkauf
10/07/2013 - League of Legends Trading - 1 Replies
Hallo liebe gamer! hiermit trenne ich mich aus Zeitgründen von meinem lang gespielten und lieblings Account. Der Account befindet sich auf dem Server EU WEST. Daten findet ihr hier im Video: League of Legends Account Verkauf - YouTube Lest die Beschreibung des Videos, falls ihr Interesse habt.
[Buying] Unranked LvL 30 EU-W Account [Low Normal Wins, No Skins] - Cheapest Offer Wins :)
08/15/2013 - League of Legends Trading - 4 Replies
Let the offers begin. Can pay with PSC and (maybe) Paypal. :mofo:
Account Verkauf 40 skins, 800 wins etc.
02/04/2013 - League of Legends Trading - 4 Replies
Hi Leute, ich hab keine zeit mehr zum spielen aus privaten Gründen, daher verkaufe ich meinen LOL account. - Alle Champions bis auf Nami, Elise, Kha´zix, Syndra Und Zyra. - 1432 Elo, letze Season Gold in 3v3, also Goldener Rahmen und den legendären janna Skin. - 800 Wins ( Normal) - Skins: Siegreiche Janna, Pulfire Ezrael, Erkunder Ezrael, Mafia Graves, siegreicher Jarvan, Nachtklingen Irelia, Frostklingen Irelia, Zombie Brand, General Wukong, Fuchsfeuer Ahri, Leeren Nocturne, Gentleman...
Account Verkauf 40+ Skins, 800 wins.
01/19/2013 - League of Legends Trading - 0 Replies
Hi Leute, ich hab keine zeit mehr zum spielen aus privaten Gründen, daher verkaufe ich meinen LOL account. - Alle Champions bis auf Nami, Elise, Kha´zix, Syndra Und Zyra. - 1432 Elo, letze Season Gold in 3v3, also Goldener Rahmen und den legendären janna Skin. - 800 Wins ( Normal) - Skins: Siegreiche Janna, Pulfire Ezrael, Erkunder Ezrael, Mafia Graves, siegreicher Jarvan, Nachtklingen Irelia, Frostklingen Irelia, Zombie Brand, General Wukong, Fuchsfeuer Ahri, Leeren Nocturne, Gentleman...
LoL Account 749 Wins Verkauf
07/27/2011 - League of Legends Trading - 4 Replies
Informationen: 43 Champions 1 Skins (FreeFacebookSkin) 3 Runen Seiten: 1 Seite: 21 Attackspeed 6,8 Normaler Schaden 3,8 Crit Chance 2 Seite: 29 Fähigkeitsstärke 53 Mana 3 Seite: Leer



All times are GMT +2. The time now is 14:39.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.