Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Shooter Trading > Counter-Strike Trading
You last visited: Today at 23:17

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

CS:GO Matchmaking Rank Boosting

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
CS:GO Matchmaking Rank Boosting

Pricelist:
Boost on Gold Nova 1: 7.50€
Boost on Master Guardian 1: 20€

Du kannst mich gerne in Steam adden, nachdem du ein Comment auf meinem Profil hinterlassen hast, mit dem Kennwort "Boost".
Link: Steam Community :: rvltn

Wenn wir euren gewünschten Rang nicht erreichen, kriegt ihr das Geld natürlich zurückerstattet.

Bezahlmethoden: Überweisung, Paypal, PSC

Wir sind nicht an euren Items interessiert. Falls ihr uns nicht traut, könnt ihr die Items auf einem anderen Account zwischenlagern.

Die Boosts werden nicht über Cheats erspielt, sondern von qualifizierten Spielern mit mehreren hundert Stunden Spielerfahrung.

r3volution_ger is offline  
Old 01/02/2015, 06:27   #2 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 58
Received Thanks: 22
Teure Preise...für den aufwand.. habe selber 800std.. und ich weiß genau wie einfach das geht ^^

xlCasper | HowToGo is offline  
Reply

Tags
boost, cs go, service

« [S] Karambit [B] PP | Suche 4-5 Keys Gebe E*Gold »

Similar Threads
[Selling] CS:GO Matchmaking Rank Boosting
09/02/2014 - Counter-Strike Trading - 0 Replies
Hey. Ich möchte Euch die Möglichkeit bieten in CS:GO Euren gewünschten Rang zu erhalten. Ich selbst spiele nun seit mehr als 9 Jahren Counter Strike. In CS:GO komme ich auf 700 Stunden und bin LEM nach ca. 150 Wins. Der Dienst wird ohne jeglichen Cheat, Hack und und und bearbeitet, somit besteht für Euch keine Bangefahr. Silver I - Gold Nova 1: 5€ je Rang
WTS CS:GO MatchMaking Rank Boosting.
04/14/2014 - Counter-Strike Trading - 5 Replies
100% WIN RATE!!!!!! MatchMaking Rank Boosting! Hello Epvp users, I'm opening new Matchmaking boost service with good prices and Superfast Service! You will play with my teammates and we will boost you until you are at that specific rank! 100% safe and legit! Prices and system!
[Selling] CS:GO Matchmaking rank boosting
03/17/2014 - Counter-Strike Trading - 1 Replies
CS:GO MatchMaking rank boosting I am currently offering rank boosts for Counter Strike Global Offensive. How it works: You contact me and we set up a time that works for the both of us, we discuss prices and desired rank from where you are now to where you want to be. All prices are negotiable, with group discounts available if you and some friends would like to rank up together. I am open to some trades, steam games, cs:go skins, or maybe other offers if they satisfy my interests. All...
[Selling] WTS CS:GO MatchMaking Rank Boosting.
02/18/2014 - Counter-Strike Trading - 0 Replies
MatchMaking Rank Boosting! Hello Epvp users, I'm opening new Matchmaking boost service with good prices and Superfast Service! You will play with my teammates and we will boost you until you are at that specific rank! 100% safe and legit! Prices and system! Our Win Rating is almost 100% ! Your playing with my teammates OR we can play with your account, but we don't prefer account sharing!
[Selling] WTS CS:GO MatchMaking Rank Boosting.
02/17/2014 - Counter-Strike Trading - 0 Replies
MatchMaking Rank Boosting! Hello Epvp users, I'm opening new Matchmaking boost service with good prices and Superfast Service! You will play with my teammates and we will boost you until you are at that specific rank! 100% safe and legit! Prices and system! Our Win Rating is almost 100% ! Your playing with my teammates OR we can play with your account, but we don't prefer account sharing!

All times are GMT +1. The time now is 23:17.