Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Shooter Trading > Combat Arms Trading
You last visited: Today at 01:26

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Combat Arms Reloaded Commander in Chief I (Lv. 57) mit 200+ perms

Discussion on Combat Arms Reloaded Commander in Chief I (Lv. 57) mit 200+ perms within the Combat Arms Trading forum part of the Shooter Trading category.

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Thumbs up Combat Arms Reloaded Commander in Chief I (Lv. 57) mit 200+ perms

GER
Hallo,
Ich verkaufe aus Privaten Gründen meinen sehr geliebten Combat Arms Reloaded Account.
Der Account besitzt über 200 Permanente Waffen/Ausrüstungs gegenstände und einige Versiegelte Waffen die nach belieben aktiviert werden können. Der Account hat ca. über 700.000+ GP. Der Account hat bisher keine Chat Sperren oder Bans gehabt und somit vollkommen sauber. Beim kauf werden alle erforderliche Daten übergeben. Nach Abgabe der Daten des jeweiligen Accounts, übernehme ich keine Rückgabe, Garantie oder sonstige fälle.

ENG
Hello,
Im selling for private issues my lovely Combat Arms Reloaded Account. The Account includes over 200 Perm Weapons and Gear and also some sealed Weapons. The Accounds have over 700.00+ GP. Also the Account didnt got so far any bans oder blockade.

Screenshots >
Imgur: The most awesome images on the Internet

GER
Sofortkauf liegt bei 250€
Nur per Paypal! Daher gebe ich auch nicht first!
(Kann auch über Ebay gefunden werden)
- Einfach Preisvorschlag per pn oder hier schreiben oder per sofort kauf auf Ebay

ENG
BIN is at 250€
Only Accepting Paypal! So i wont not going first!
(Can also found on Ebay)
- Price proposals per pm or on the thread below or purchase through Ebay

Awerage is offline  
Closed Thread

Tags
account, combat arms, commander in chief, lv.57, reloaded