Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Coders Trading
You last visited: Today at 06:34

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Suche jemanden der einen Keystore erstellen kann

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 2,047
Suche jemanden der einen Keystore erstellen kann

Hey Leute,

ich suche jemandem der mir eine Keystore erstellen kann, eine automatisierte Seite mit einem angenehmen Design.
Ich habe konkrete Beispiele, aber da die Seiten keine Backlinks erhalten kann ich sie nur Privat geben. Aber ihr könnt euch ja schon vorstellen, dass ich etwas ähnliches wie MMoga verlangen werde.

Geld ist kein Problem, solange ihr das Design & alle Features wie vereinbart fertig macht.
Falls einer Interesse haben sollte, dann kann er/sie mich per PN kontaktieren, da werde ich Skype rausgeben.

Achtung: Ich werde diesen Auftrag an keinen geben, der seit weniger als 6 Monate auf Epvp registriert ist und total nicht Vertrauenswürdig aussieht.

_Stark_ is offline  
Old   #2 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 205
Received Thanks: 69
Wie umfangreich soll das denn in etwa werden? MMoga & co. haben ja unzählige Unterseiten, Kategorien und Produkte, dazu noch die Hilfe & Accountseiten etc. pp. Aber wenn es sich nur um 20-30 Keys handelt, ist das ja gar nicht nötig.

minearth is offline  
Old   #3

Received Thanks: 2,047
Hier ist ein kleiner Übersicht. Umfangreich ist es schon, aber im Notfall könnte man unseren eigenen Script überarbeiten oder eine Software nehmen wie Woocommerce.
Unser jetziger Script ist aber echt schlecht gemacht, also daraus wird nichts gutes rauskommen, aber es bietet schon zu 60%ige Übersicht für die gewünschten Funktione inklusive im Admin Panel.

Quote:
Site
-A nice design to Show our products examples (FIFA Coins, WoW Gold kaufen, Game Key Deals – MMOGA, g2a.c0m, bursagb.c0m etc.)
- User System (User can Register themself to our site, with E-Mail verification maybe 2nd verification etc.)
-- A Control Panel where the user can see old payments, old orders, Access anytime to the orders, Report an order as invalid key etc.
-- Change Profile Information, see current Balance, have a rank in the site that means he can be Reseller (he gets the products cheaper) or normal member and get the Prices for the normal Price
- Main site with some products like on bursagb.c0m this should be editable through an admin Panel(more Information later)
- A page where all our products are being listed
- Payment Gateway Integration
-- PayPal, some turkish payment methods but can be done in the and
---Very important, multiple currency Support! If an user is from Turkey, he gets the Turkey currency, but if he is from USA, UK he has $ there.
-Multiple language Support in the site, I can translate the site np, but it should be easy to translate it so make is possible the user to Change the language and currency in the site
- Product delivery must be automaticaly, if an user buys the product it will be delivered automatically so the 16x Long Digit Code
-- Back to Admin Panel we Need to add to each product These keys, so they will be delivered automatically.
- Check out system, usual checkout for all products which are added to the list

Admin Panel
- User Management (Ban, Change Rank, Change Password, see IP, see Balance, etc.)
- You see on the example sites some sliders, Pictures which are changing whole time we want something like that in the main page and this sliders should be editable through admin Panel
- Payment Processing ( you will Need to add a Manual payment method, so nothing automaticaly and we Need to check it manually. The user writes in the boxes the needed Information and we can check it with out documents and verify it, if we verify it he gets the Balance)
- Adding products as u can guess, we Need to add products with an Image and description, we Need to add Prices to These products, make Special Prices for Resellers, it would be good if the description has SEO effects in Google, so Keywords etc. so we can raise up in Google
- Adding News to the site, so a News feed we would appreciate again a SEO Support
- A download section, if an user buys for example the game XXXXX he will see a download link for that game in the download section, but only if he purchases it
_Stark_ is offline  
Old   #4 Trade Status: Unverified(?)

The Black Market: 317/0/0
Received Thanks: 419
Ich habe zwar aktuell keine Zeit für größere Aufträge, jedoch wäre ich in ca. 1-2 Wochen frei. Falls du bis dahin niemanden findest & weiterhin Interesse hast, darfst du dich gerne melden Trotzdem viel Glück bei deinem Projekt.

Mein Progammierservice: Programmierservice von Dave™

Ich kann btw. ein wenig türkisch falls das hilft.

Dav؜e is offline  
Old   #5 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 14
Received Thanks: 953
Melde Dich mal privat bei mir, aktuell habe ich Ressourcen frei.

Liebe Grüße

Fydes is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »