Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Coders Trading
You last visited: Today at 16:34

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



JavaScript, Steambot, Telefonverifizierung

Discussion on JavaScript, Steambot, Telefonverifizierung within the Coders Trading forum part of the Other Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
Keyparadies's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 1092/0/1
Join Date: Mar 2012
Posts: 4,846
Received Thanks: 1,257
JavaScript, Steambot, Telefonverifizierung

Hey,

Steam wird am 9 Dezember ein Steamtrade Update einführen.
Ab dann kann man nur noch instant die Items verschicken wenn man Tele. verifiziert ist.
Dafür bräuchte mein Bot den ich bereits habe ein Update.

Wäre gut wenn sich jemand finden lassen würde.
Über den Preis können und weitere Infos können wir per Skype sprechen.

Skype: Keyparadies
Keyparadies is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Buying] [S] Steambot (Csgolounge) [B] Paypal
10/19/2015 - Steam Trading - 0 Replies
Hallo, Mir ist aufgefallen das wenn man auf Csgolounge Traden will man sehr schnell von Spambots geaddet wird. Nun wollte ich das als Werbequelle nutzen und so einen Bot kaufen. Bitte per Pn melden.
[Selling] CS:GO Jackpot Source and SteamBot
10/03/2015 - Counter-Strike Trading - 6 Replies
........
Steambot 10euro
09/27/2015 - Counter-Strike Trading - 1 Replies
Paying 10euro to somebody that can setup my steambot for me. Skype: andread300 Got: Vserver Website Need to get the bot to work (10euro if you can help me)
[Selling] CSGOjackpot Script 4 themes + steambot
08/20/2015 - elite*gold Trading - 11 Replies
Hello, im selling an csgojackpot script that has been going arround. People are selling it for a higher price than it's worth. It has 4 themes (versions) I WILL give FULL support on the website database and API. I will NOT give support for the bot since it's writen in JS and uses NodeJS My skype : quenzjah
SteamBot | Einrichtung & Programmierung
06/25/2015 - elite*gold Trading - 13 Replies
http://i.imgur.com/sjSN9sp.jpg Du wolltest immer schon einmal einen Steam Bot haben, der ein paar Dinge für dich erledigt? Zum Beispiel ein Bot, der deine Spielstunden 24/7 boostet, oder ein Bot der den Leuten Items abbettelt. Interesse geweckt? Adde mich auf Skype oder schreibe mir eine Nachricht, dann werden wir sehen, was ich für dich tun kann. Gleich vorab: Ich nehme in etwa 10€ die Stunde, je nachdem was du vor hast. Eine Einrichtung eines Chatbots zum Beispiel, dauert in etwa...



All times are GMT +2. The time now is 16:34.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.