Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Coders Trading
You last visited: Today at 14:07

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Coder für Website nichts aufwendiges

Discussion on Coder für Website nichts aufwendiges within the Coders Trading forum part of the Other Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2012
Posts: 2,113
Received Thanks: 427
Coder für Website nichts aufwendiges

Hallo,

suche einen Coder für eine Website. Das Screen-Design steht bereits, es handelt sich dabei auch um nichts aufwendigeres bis auf die Navgiation und der Slider, der rest besteht quasi aus Text und Grafiken.

Bitte um Coder die sich das zutrauen für weitere Kontaktaufnahme. Dann via Skype
!DeadDoozer is offline  
Old 11/23/2015, 14:00   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
the--fineworld's Avatar
 
elite*gold: 55
Join Date: Jun 2015
Posts: 117
Received Thanks: 37
Habe dich in Skype hinzugefügt.
the--fineworld is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Suche Profesionelle Webdesigner mit kleiner Anwendung/Datenbank (nichts aufwendiges)
05/22/2015 - Coders Trading - 1 Replies
Suche einen profesionellen Webdesigner welcher mir meine Webseite fertig macht, steht schon alles, mir gefällt das design allerdings nicht. Es wäre super wenn ihr Grafiken erstellen könnt, wie z.b nen Firmenlogo .... alles sehr sehr simpel gehalten - solltet halt etwas kreativ sein ;D ... Genre Fußball, Website = Onepager
[Buying] [S]uche Website Developer/Coder/Programmer [Making Website]
01/13/2015 - Trading - 3 Replies
Hi Looking to hire a website developer to make a League of Legends elo boosting website. Post or PM before adding Skype.
[S] Website Coder für Privat Server Website
09/26/2013 - Coders Trading - 1 Replies
Titel sagt alles. Skype: antivirus229 für nähere Infos! :) Bitte nur Erfahrene User!



All times are GMT +1. The time now is 14:07.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.