Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Coders Trading
You last visited: Today at 09:02

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Suche hilfe zu Mastermind,Biete eg

Discussion on Suche hilfe zu Mastermind,Biete eg within the Coders Trading forum part of the Other Trading category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 7600
The Black Market: 463/0/0
Received Thanks: 363
Suche hilfe zu Mastermind,Biete eg

Hallo,

suche jemanden der mir Mastermind das Spiel in Java als GUI programmiert, dabei sollten die verfügbaren Java-Bibliotheken benutzt werden.

Bezahlung erfolgt durch Elitegold.

Parace is offline  
Old 05/18/2015, 18:42   #2 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 12
Received Thanks: 214
Kenn das Spiel nicht aber schau dir mal folgenen Link an:

Ist das was du suchst ?
Assault IX is offline  
Old 05/18/2015, 18:53   #3

elite*gold: 7600
The Black Market: 463/0/0
Received Thanks: 363
Ja ich meine dieses Spiel
Parace is offline  
Reply

« [S] Rebot CR Änderungen C# [B] Paypal | LF programmer to creat login & Register for site »

Similar Threads
Mastermind in C#
11/25/2012 - C/C++ - 20 Replies
Hey leute ich habe ein kleines problem, in der Schule haben wir die aufgabe bekommen Mastermind zu programmieren ( ein Spiel ) , es soll keine Grafische oberfläche haben, nur eine einfache konsolen anwendung. Es gibt 10 Versuche , aus 6 verschiedenen farben soll man die 4 richtigen die per zufall ausgewählt wurden herrausfinden. Für den anfang haben wir in der Schule mit 4 Farben angefangen , der lehrer hat uns aber leider nicht gezeigt wie wir eine random funktion einbauen sondern uns nur...
Mastermind in C#
10/27/2012 - .NET Languages - 3 Replies
Hey leute ich habe ein kleines problem, in der Schule haben wir die aufgabe bekommen Mastermind zu programmieren ( ein Spiel ) , es soll keine Grafische oberfläche haben, nur eine einfache konsolen anwendung. Es gibt 10 Versuche , aus 6 verschiedenen farben soll man die 4 richtigen die per zufall ausgewählt wurden herrausfinden. Für den anfang haben wir in der Schule mit 4 Farben angefangen , der lehrer hat uns aber leider nicht gezeigt wie wir eine random funktion einbauen sondern uns nur...
GG:mastermind
06/05/2012 - Diablo 3 Trading - 5 Replies
nachdem ich von mastermind gescamt worden habe ich ihn einfach nochmal angeschrieben.schon witzig wie er das gleiche nochmal versucht.Vorsicht !!!! Beweise sind vorhanden.
CoV Mastermind Guide 2.0
11/26/2005 - General Gaming Discussion - 0 Replies
Mastermind Guide 2.0 Henchmen Powers Each Mastermind powerset has three Henchmen powers, the first one is available at level 1, the second is available at level 12, and the last one is available at level 26. The L1 Henchmen power can summon up to three Henchmen. You get one Henchman at level 1 to 5. At level 6 you get your second L1 Henchman, and at level 18 you get your third. When you get your second L1 Henchman, they are both summoned at 1 level below you. When you get your third L1...
Mastermind Free XP
11/22/2005 - General Gaming Discussion - 0 Replies
Ok this one is a little complex. You must be a MasterMind. You do the bank robery levels. Now after you break open the vault but before you steal the treassure you will need to run back out of the room and into the halls proceeding the vault. Find a place where the hall makes an L. Stand next to the turn in the hall and set your pets on agressive. They will need to be strong enough to survive a single wave. Now SOMETIMES the mission becomes bugged. Out of 5 tries it did this 2 times. The enemys...

All times are GMT +1. The time now is 09:02.