Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 14:07

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

[Problem]LAG [5361 Monk]

Reply

Old 04/21/2012, 06:23   #16

elite*gold: 0
Received Thanks: 95
Oh wow thanks

awesome100able is offline  
Reply

« About 5095 source :) | why does your private server SUCK ! ? »

Similar Threads
Selling water tao>monk>monk
12/18/2010 - Conquer Online 2 Trading - 1 Replies
Selling +6 char Water Tao(130)>monk(130)>monk(110) Has really good gear, pm offers
Problem mit Elite Monk Foli Bot^^
03/24/2010 - GW Bot Discussions / Questions - 1 Replies
Huhu! Ich suche mal hilfe... bin völlig frustriert xD Hab mein komplettes Geld ausgegeben für nen char mit dem ich dann Elite Monk Folis farmen wollte..^^ xD Nunja, der char ist jetzt komplett fertig, aber der bot funktioniert bei mir nicht. Ich habe mich eingeloggt, die graphic reininjectet und halt den Fensternamen eingegeben^^
Monk Foli Bot Problem
07/11/2008 - Guild Wars - 10 Replies
Moin, nachdem ich mir den HFFF-Bot von MasteR GunneR angesehen und ihn ein wenig angepasst hab, sodass er bei mir lief und ich den T1 Bot für meine Bedürfnisse umgeschrieben habe, dachte ich mir, es könnte nicht schaden, mal an dem Monk-Foli Bot den Solos gepostet hat rumzuschrauben. (Zum Verständnis für den Satz, ich lerne grade mit AutoIt umzugehen :D) Gescheitert bin ich an dem Runout ausm Wintergarten. Es kann natürlich sein, dass ich zu ungeduldig bin, aber ist es normal, dass der...
How to Make a 55 monk(invinci monk)
01/30/2006 - Guild Wars - 2 Replies
ok, get a monk with all sup runes added on, and get these skills:Blessed Aura, Healing Breeze, Balthazars Spirit, Protective Spirit, Sheild of Judgement. Once you put all the sup runes on your monk, which will make your character have only 55hp,(its better to buy cheap armor from ascalon and put them on that) then when you fight you use Protective Spirit which makes you not lose more than 10% of your max health each hit(5hp), and use healing breeze(you can also use mending too)which can give...

All times are GMT +1. The time now is 14:07.