Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 15:38

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

CO Packet hacking, and suite

Closed Thread
 
Old   #61
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,272
Received Thanks: 1,311
i have encountered a few problems but they will be resolved in some time



Ultimation is offline  
Old   #62
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2005
Posts: 89
Received Thanks: 0
ps: some problems that will delay the suite creation until 1 day before co2 comes out with new encryption?
or less :hm:


andretii is offline  
Old   #63
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,272
Received Thanks: 1,311
nope, dont worry all will be revealed in time
Ultimation is offline  
Old   #64
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2005
Posts: 76
Received Thanks: 0
Pls... release the programm


basil14344 is offline  
Old   #65
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2004
Posts: 217
Received Thanks: 13
Quote:
Originally posted by basil14344@May 17 2005, 02:39
Pls... release the programm
patience, patience.. we'd rather wait and have one which is bug free
user751139 is offline  
Old   #66
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2005
Posts: 23
Received Thanks: 0
i come to this forum day after day waiting for your program ulti
hope to be soon
thanh89801886 is offline  
Old   #67
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2005
Posts: 34
Received Thanks: 0
Grats on all your hard work.

I might be very new on this on this forum and dont have the knowlege to contribute anything, but i'd like to ask one thing only...
Please make the general relase nerfed cose it would be a shame to see co die cuz of noobs who would like nothing more than to *** it up.
I probably will get the s*it flamed outta me cuz of what i asked. But i dun wanna see co die cuz ppl will not be able to control themselves.
IceMan is offline  
Old   #68
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,272
Received Thanks: 1,311
there wil be limitations from this happeneing, dont worry
i am just deciding wether to make it so u have to login before you can use the program, just to keep ttracko of who has it, i dont know yet. what do you guys think?
Ultimation is offline  
Old   #69
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,272
Received Thanks: 1,311
yeah
Ultimation is offline  
Old   #70
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,248
Received Thanks: 8
make user and password for the program u mean?..
then can i have a acc for it? pleaseeeee
Peach is offline  
Old   #71
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2005
Posts: 413
Received Thanks: 2
Nice...I was kinda hopin that this doesnt get spread too far...cuz if it does, admins would just patch it...Really useful...And gratz on being a mod =D
DeathWalker is offline  
Old   #72
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2004
Posts: 981
Received Thanks: 46
Quote:
Originally posted by ultimatehaker@May 18 2005, 12:21
i am just deciding wether to make it so u have to login before you can use the program, just to keep ttracko of who has it, i dont know yet. what do you guys think?
a protection would be cracked in no time

and edit your posts

noone loves double posts
Ultima is offline  
Old   #73
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,272
Received Thanks: 1,311
well i dont think it will be cracked easilly if we make the protection like conqur packets, unless some one smart like you comes along :P
Ultimation is offline  
Old   #74
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,248
Received Thanks: 8
Quote:
Originally posted by seraphicz@May 18 2005, 19:57
then can i have a acc for it? pleaseeeee
Pleaseee.. sori for double post he didnt see meh
Peach is offline  
Old   #75
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2005
Posts: 89
Received Thanks: 0
Quote:
Originally posted by Frost3k@May 18 2005, 12:16
Grats on all your hard work.

I might be very new on this on this forum and dont have the knowlege to contribute anything, but i'd like to ask one thing only...
Please make the general relase nerfed cose it would be a shame to see co die cuz of noobs who would like nothing more than to *** it up.
I probably will get the s*it flamed outta me cuz of what i asked. But i dun wanna see co die cuz ppl will not be able to control themselves.
You are worried about the dead of a Computer Game!!, better worry about all the people in middle east or Africa those are really dying and theres no Antivirus or Encryption that can protect them. So, what im saying is: put your mind to worry about serious issues while we have fun with things that dont matter


andretii is offline  
Closed Thread



« Previous Thread | Next Thread »

Similar Threads
Memory Hacking Suite
http://www.memoryhacking.com/ wie ich finde nen sehr guter memory searcher.. vll. kanns der ein oder andere gebrauchen.
2 Replies - General Coding
Ultimatehacker, how is your Packet Suite going ?
Hey ultimatehacker, since you resumed your packet suite, how is it going ? Do you have an idea when it is going to be released beta ? And what...
88 Replies - CO2 Main - Discussions / Questions
Conquer Packet Suite- Failed!
this process is going to be very hard altho the packets can be decrypted edited and re encrypted, we have found out, that the packets are sometimes...
21 Replies - CO2 Main - Discussions / Questions
Packet Suite Ideas
ok as this hack will be public, i want some public input i need some names for the credits, so if you have any ideas can you please post here!!!
44 Replies - CO2 Main - Discussions / Questions



All times are GMT +2. The time now is 15:38.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy
Copyright ©2017 elitepvpers All Rights Reserved.