Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Browsergames Trading
You last visited: Today at 10:20

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Tanki Online Generalissimus

Discussion on Tanki Online Generalissimus within the Browsergames Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2016
Posts: 6
Received Thanks: 0
Tanki Online Generalissimus

Generalissimus: KOMMT SCHON NUR 30€ Oder Preisvorschlag.......weiter runter gehen mit dem PREIS kann ich einfach nicht.......

Waffen:
Smooky M3
Donner M3
Railgun M3
Firebird M3
Ricochet M3
Freeze M2
Isida M2
Twins M2

Rümpfe:
Wiking M3
Hornet M3
Wasp M3
Diktator M2
Mammut M2

Schutz:
Schlick LGC-66
Prodigi LGC-58
Savanne LGC-47
Inferno LGC-54
Irbis LGC-50
Rauschen LGC-38
Wolf S-C M2

(Reparaturkiste: 1270x) (Beschleunigung:3579x) (Landmine:4330x) (Doppelschaden:3084x) (Doppelschutz: 3950x)

Verkaufe hier meinen Tanki Online Account den ich nicht mehr brauche/benutze. Sollten irgendwelche Fragen auftauchen oder sogar die Interesse, könnt ihr mich auf Ebay per PN anschreiben. Nach dem Kauf Bitte ich Sie sich bei mir zu melden damit die jeweiligen Daten (Passwort und E-Mail) zu IHREN gunsten geändert werden können.

PS: Falls Ihnen ein Steam Account zu Verfügung steht, könnt ihr mich auch dort jederzeit erreichen. (24/7 aktiv ^^ )
()
russenjoker is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] Tanki Online Account Generalissimus TOP 150€ !PayPal! only
12/29/2015 - Browsergames Trading - 3 Replies
Hallo liebe interessenten ! Hiermit möchte ich mein Account in TANKI ONLINE zum verkauf vorstellen ! (größere werte wurden gerundet) Rank: Generalissimus (1,7m EP) Kristalle: 15000
[Selling] Tanki Online Account Generalissimus
06/03/2015 - Browsergames Trading - 1 Replies
hey verkaufe meinen selbst erspielten und ca 5 jahre alten tanki online account weil ich keine zeit mehr habe und den account nicht so lassen will daher hab ich mich entschieden ihn zu verkaufen preis 200€ VB rank generalissimus (höchste rank) tausende druggs von jedem ausrüstung:
Tanki Online
09/27/2013 - Browsergames - 14 Replies
Hi everyone. Tanki Online — first multiplayer 3D-action on Flash. Participate in furious battles — destroy enemy tanks, help your team, advance your tank, make your military career! Wide choice of ammunition, several game modes and real players only. A browser game with over 6.000.000 registred users. http://tankionline.com#friend=59ff1e4ad
[Suche] Tanki Online Hacks/Cheats
07/10/2013 - Browsergames - 16 Replies
Ja ich suche ein Tanki Online Cheat/Hack für Crystale !!! Wer einen Kennt oder hat Bitte mal melden
[S] Tanki-Online Acc!
01/01/2012 - Trading - 5 Replies
#bitte löschen



All times are GMT +1. The time now is 10:20.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.