Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Browsergames Trading > DarkOrbit Trading
You last visited: Today at 16:06

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Darkorbit Account (Uve, colo, chief colo, basic general)

Discussion on Darkorbit Account (Uve, colo, chief colo, basic general) within the DarkOrbit Trading forum part of the Browsergames Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 48
Join Date: Aug 2015
Posts: 279
Received Thanks: 22
Darkorbit Account (Uve, colo, chief colo, basic general)

Search a darkorbit account.. on a nice server..
On which one isnt so important..
It must be uve and colo chief colo or basic general..
I give for that much money.
Write me on skype if you sell a acc like this: Paul.lenard5
DerEchte47 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Darkorbit, Chief Colo, de4/5,Preis verhandelbar
03/07/2013 - Trading - 0 Replies
Hallo, ich verkaufe zwei Darkorbit Accounts sehr billig. Die Accounts haben den Rang chief colonel undsind auf dem server tschechien3, de5 An Ausrüstung haben sie beide wirklich restlos alles nach Möglichkeit auf Stufe 16 upgegradet... BIS AUF: 7 Forschungspunkte und Hercules-Drohnen Designs Sie haben beide das Level 21 erreicht.
Darkorbit Chief colo de5,cz3 nur 50 euro
03/07/2013 - Trading - 0 Replies
Hallo, ich verkaufe zwei Darkorbit Accounts sehr billig. Die Accounts haben den Rang chief colonel undsind auf dem server tschechien3, de5 An Ausrüstung haben sie beide wirklich restlos alles nach Möglichkeit auf Stufe 16 upgegradet... BIS AUF: 7 Forschungspunkte und Hercules-Drohnen Designs Sie haben beide das Level 21 erreicht.
Darkorbit chief colo 50 euro
03/06/2013 - elite*gold Trading - 1 Replies
Hallo, ich verkaufe einen Darkorbit Account sehr billig. Der Account hat den Rang chief colonel und ist auf dem server tschechien3 An Ausrüstung hat er wirklich restlos alles nach Möglichkeit auf Stufe 16 upgegradet... BIS AUF: 7 Forschungspunkte und Hercules-Drohnen Designs Er hat das Level 21 erreicht.
[B] Darkorbit de6 Chief Colo [S] PSC
09/11/2011 - DarkOrbit Trading - 6 Replies
Hi, ich machs hier kurz und knapp.. ich verkaufe hier meinen darkorbit De6 acc. Es ist lediglich die Kbot test lizens gebraucht worden. Der acc is lv 17, vollelite und hat 30 fp. Für weiter info´einfach pn^^



All times are GMT +2. The time now is 16:06.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.