Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Browsergames Trading
You last visited: Today at 18:25

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

swap DO account lvl 18 and 14 !!!

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 3
swap DO account lvl 18 and 14 !!!

German: Hallo,ich biete euch an euren Darkorbit Account mit mir zu tauschen! Ich biete einen De5 Account lvl 18 und einen De1 Account lvl 14!
Zum De5 Account: Schiff: Goliath
Ausrüstung: 8 Iris(+1 Havoc design), 1 Lf 4 (lvl 4), 31(oder mehr) Lf3 , 23 Bo2 Schilde (die besten),18 Antriebe, Fast Alle Extras( ALLE wichtigen), Besten RL , 3 lf2, Alle normalen Designs+ Solace und Sentinel Design, Eine Pet auf lvl 6(mit Kamikaze auf lvl2)
PilotSheet: 28 Punkte (auf Jäger geskillt) , noch 280 für den 29 Punkt benötigt.
Zum Rang und den Eps und Ehre..: Hallo xxxxxxxxxxxxx,

Deine aktuelle Position im Ranking ist ~450

Du hast ~660.100.000 Erfahrungspunkte und ~3.250.700 Ehre erspielt.

Dein aktueller Level ist 18.

Du hast 3.870 Raumschiffe und ~54.000 Aliens vernichtet.

Dein Clan xxxxxxxxxx steht an xx ter Stelle im Clan-Ranking.

Dein heutiger Rang Chief Major berechnet sich so: ..........
= 245.131 Rangpunkte

Um den nächsthöheren Rang Basic Colonel zu besitzen, benötigt man derzeit insgesamt ca. 310.815 Rangpunkte.

Der Account gehört zu den sehr bekannten Accounts auf DE5 ! (Firma VRU)
Natürlich hat er eine unendlich Bot Lizenz,Kbot!

Soo nun zum De1 Account: Schiff: Vengeance
Ausrüstung: 5 iris und 3 Flax (kann man hochbotten, da KbotGG Lizenz) , 30Lf3, ca. 1 mio Munition(Von allem ein bissl^^),genug Minen und PLD8 sowie RL raketen(die roten- 11k) ,genügend b02 Schilde, 15 Antriebe, fast 15 Ps Punkte, 1 Pet auf lvl 1^^

Lvl 14 mit 56 mio ep, da noch viele gute Quests übrig sind. Firma Vru

Falls noch Fragen da sind könnt ihr hier unten drunter posten oder mich bei Skype kontaktieren ( meine Skypeid: snowboardmuesli )

Ich suche , wenn möglich einen sehr guten Acc auf America East 3! Natürlich könnt ihr mich auch auf Skype adden wenn ihr einen anderen Acc habt! MfG jogjog

English: German: Hello, I offer you in your Dark Orbit account to trade with me! I offer a De5 account lvl 18 and lvl 14 De1 Account!
De5 account for: Ship: Goliath
Equipment: (+1 design Havoc) 8 Iris, 1 Lf 4 (lvl 4), 31 (or more) Lf3, 23 Bo2 shields (the best), 18 drives, Almost All Tools (ALL important), Best RL, 3 lf2 , all normal design design + Solace and Sentinel, a Pet at lvl 6 (on lvl2 with kamikaze)
Pilot sheet: (geskillt to hunters) 28 points, still needed 280 for the 29 point.
The rank and Eps and honor ..: Hello xxxxxxxxx,

Your current position in the ranking is ~ 450

You have ~ ~ 660 100 000 experience points and earned honor 3.2507 million.

Your current level is 18

You have destroyed 54 000 ~ 3870 spaceships and aliens.

Your clan is at xxxxxxxxxx xx th position in the clan ranking.

Your current rank is calculated as Chief Major: ..........
Rank = 245 131 points

In order to have the next highest ranking Colonel Basic, you need a total of about 310 815 currently rank points.

The account belongs to the well-known accounts on DE5! (Company VRU)
Of course he has an infinitely bot license Kbot!

Soo now account for De1: Ship: Vengeance
Equipment: 5 iris 3 and Flax (hochbotten you can, because KbotGG license), 30Lf3, about 1 million rocket ammunition (all from one bissl ^ ^), enough mines and PLD8 and RL (the red-11k), enough b02 shields , 15 drives, almost 15 points Ps, 1 Pet at lvl 1 ^ ^

Lvl 14 with 56 million ep, there's lots of good quests are left over. company vru

If there are any questions you can post below or underneath me to Skype contact (my SkypeID: snowboardmuesli)

I seek, if possible, a very good Acc to America East, 3! Of course you can also use Skype adden me if you have another acc! MfG jogjog (srry for this bad english from Google )

PUSH

Push

push

push

jogjog is offline  
Old   #2 Trade Status: Unverified(?)

I have GE1 24pp, 8iris, 505milon. Ep, 2,1milion. Honor, 3xLF4, 35x LF3 20 B02. I replace the DE5

pefty is offline  
Old   #3

no sorry, this Acc and 50€ is ok lol
jogjog is offline  
Reply

Tags
account de5 billig gut

« Previous Thread | Next Thread »