Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > New Arrivals > Black Desert
You last visited: Today at 08:25

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

1x 7Tage Testkey Black Desert Online !Giveaway!

Reply

Old   #16

elite*gold: 100
Received Thanks: 28
76

Kindofart is offline  
Old   #17

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
82

lukiller21 is offline  
Old   #18

elite*gold: 0
Received Thanks: 102
63
anamapiro12 is offline  
Old   #19

elite*gold: 15
Received Thanks: 13
German:
Das Giveaway ist zu Ende!
Es ist nun der 15.03.2016 (Dienstag) und es ist 18 Uhr. Das Giveaway ist hiermit vorbei und ihr könnt nicht mehr daran teilnehmen.

Der Gewinner!
Die generierte Zahl lautet "85". Der Gewinner ist somit "Bratwurstwender" mit der Zahl "84". Keiner hat die Zahl "85" exakt erraten, doch "Bratwurstwender" ist mit der Zahl "84" am nähesten dran.
(Kommentiert wurde hier: )

Der Preis!
Herzlichen Glückwunsch "Bratwurstwender". Der 7Tage Testkey wird dir per "Private Nachricht" übergeben.

Ich bin froh, dass einige mitgemacht haben und dennoch ist es schade, dass nicht jeder den 7Tage Testkey kriegen kann. Ich hoffe für euch, dass ihr anderst an einen Key ran kommt um so das Spiel geniesen und testen könnt was ich echt nur empfehlen kann!

Ich hoffe, dass euch dieses Giveaway gefallen hat!

English:
The giveaway ends!
It's now 15, march 2016 (tuesday) and it's 6 p.m. The giveaway ends now and you cant participate anymore.

The winner!
The generated number is "85". The winner is "Bratwurstwender" with the number "84". Nobody guessed the number "85" exactly, but "Bratwurstwender" is closet with the number "84".
(He posted here: )

The prize!
Congratulations "Bratwurstwender". You will get the "7Day Testkey" by a "private message".

Im happy, that many people participated at this giveaway, on the other hand is it a pity that only one person can get the testkey. I hope that the others gets a testkey in an other way to test the game what i really recommend.

I hope, that you enjoyed the giveaway!

EmilyWickersham is offline  
Thanks
1 User
Reply

« Previous Thread | Next Thread »