Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 11:53

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[WTS] High End Guardian [+30][OS]

Discussion on [WTS] High End Guardian [+30][OS] within the Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2018
Posts: 1
Received Thanks: 0
[WTS] High End Guardian [+30][OS]

Hi

Selling my Account [+30,OS]
Main Class is Guardian
For security reasons ... Stats and Costumes edited out

Because i only have HP Armor and not many rare Eidolons i sell it very cheap
Price .......................... 100 USD
Not negotiable

Hit me up

I have a fulltime job
I cant not be 24/7 Online and answer immediately

Discord
JulianWasser#2294
(Better Add me here)

Email
EliteJulian1992 is offline  
Old 07/04/2018, 12:48   #2 Trade Status: Unverified(?)
Administrator
 
lordsill's Avatar
 
elite*gold: 25736
Join Date: May 2011
Posts: 20,755
Received Thanks: 2,290
Arrow Aura Kingdom -> Trading

#moved
lordsill is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
WTT High End Guild Wars2 Acc gegen High End Aion Acc
10/03/2012 - Aion Trading - 0 Replies
Hey!! suche jemand der Bock hat seinen Aion-Account gegen meinen Guild Wars 2 Account zu tauschen Der Acc beinhaltet einen lvl 80 Nekromant mit zz bestem Stuff den es gibt (alles exotic) 30k+ Karma 800 Archivpunkte lvl 6 PvP Rang der Aion Account sollte ebenfalls High End sein und möglichst Männlich bei Interesse und Fragen kann sich gerne bei mir gemeldet werden via Skype : freaky.mayo oder halt hier per pn
Verkaufe HIGH End WoW Acc mit High End Warrior und 6 weiteren 85er
03/20/2012 - World of Warcraft Trading - 4 Replies
Hallo WoW - Fans, ich verkaufe hier einen World of Warcraft Account (Battle.net - Account). Der Account wird seit Classic gespielt! Auf dem Account befinden sich 7 Level 85 Charaktere auf der Seite der Horde( High End Orc Warrior/Krieger , Goblin Mage/Magier, Bloodelf Hunter/Jäger, Undead Rogue/Schurke, Troll Deathknight/Todesritter, Bloodelf Paladin, Troll Warlock/Hexenmeister) und ein Level 82 Undead Priest/Priester. Am besten ausgerüstet ist der High End Warrior, er besitzt eine...
[S]High End EUW/NA Acc[B]High End Steam Acc
12/10/2011 - League of Legends Trading - 0 Replies
Hey, ich bin wieder auf der suche nach nem echt "krassen" LoL Account. Ich biete euch dafür einen Steam Acc mit Top Spielen und 130€ Guthaben. http://www.abload.de/img/bonzepqlb1.jpg PM Me :handsdown:
Verkaufe Account mit 4x 80 + High End Gear und High End Gilde
09/24/2010 - World of Warcraft Trading - 2 Replies
So ich Verkauf Jeze ma meinen Wow Account Beinhaltet sind ein Deathknight LvL 80 High End Gear Titel Light of Dawn somit LK 25 Hc Kill 310% fliegen mit Icc 10er 25er fehlt noch 1 erfolg, drake uldu 25/10 Mt Gleichwertigen Tank Gear und wrathfull Gladi Gear Ebenso ist er in der World 129 Gilde KLÄN Zhazz Dann Pvp Schurke Mutilate



All times are GMT +2. The time now is 11:53.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.