Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Artist Trading
You last visited: Today at 05:52

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



MERCH,TSHIRT,COVER Design ERSTELLUNG

Discussion on MERCH,TSHIRT,COVER Design ERSTELLUNG within the Artist Trading forum part of the Other Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: LOCKED
Join Date: Jul 2019
Posts: 66
Received Thanks: 0
MERCH,TSHIRT,COVER Design ERSTELLUNG

Mein Dienst
-Erstellen von Designs für T-Shirts für jeden Zweck
-Erstellung von CD-Covern auf persönlichen Wunsch
-falls erwünscht Vertrieb auf Seiten wie Spreadshop und anderen Merch Vermarktungsseiten

Der PREIS pro Design beträgt 15€ (aufwändigere Designs 20€)
knighhigh is offline  
Old 01/27/2020, 22:55   #2 Trade Status: Unverified(?)


 
False's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 243/0/0
Join Date: Apr 2011
Posts: 11,118
Received Thanks: 2,435
Arrow Trading -> Artist Trading

#moved
False is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Abschluss 10 Klasse tshirt design
12/13/2015 - Off Topic - 1 Replies
Hallo, Ich glaube, das diese Anfrage eher nicht in so ein Forum gehört, nichts desto trotz möchte ich gerne einen Grafik Designer oder eher jemanden der sich mit Grafiken auskennt, darum bitten, mir ein Grafik Design für ein tshirt zu erstellen, dass bei x-beliebigen t-shirt Händler bedruckt werden kann. Einzelheiten können besprochen werden. Entlohnung auch. Bei Interesse bitte Skype Namen posten, ich werde mich melden. LG
[Buying] Design für TShirt
04/20/2015 - Artist Trading - 0 Replies
Hallo, ich bin auf der Suche nach jemanden, der mir folgendes Design bestmöglich nachbilden kann! Grabilla screen capture: 2015-03-01 23:08:43 Oder einfach eins mit 'Zed' in der Art. Preis bitte per PN senden. MfG
[B] Erstellung Fanpage Cover oder sonstiges mit Facebook ähnlicher Font [S] Egold/PP
10/16/2012 - elite*gold Trading - 7 Replies
Ja ich biete eine Facebook Cover Erstellung mit Facebook ähnlicher Font. Diese Font ähnelt zu 99% der richtigen Facebook Font. Ich werde euch nicht verraten wie sie heißt, ihr könnt ja Google benutzen, jedenfalls hab ich sie erworben für eine Menge Geld. Das Original : https://lh5.ggpht.com/qTjFRAkS4P-5Tfrr_ovb9CbpDcM 2DQopnSMqZ_lzsWVLnK-2x649xbULVXma6ulLZido=w705 Meine Font :
[Request] Tshirt Design
10/15/2009 - General Art - 10 Replies
English: Hi Guys. If anyone is interested in trying to design a Tshirt for me and my mates for the A-Levels (In fact ist just the "Kollegstufenshirt" but anyway) this would be great. Theme Would be: Old School, Back to the roots or sth completly diffrent. (do what you want.) Design is the main Part and there has to be "Gymnasium Ottobrunn" and "Kollegstufe 2009/11" on it :) (One of that is enough, both is ok, too) Would be amazing if anyone could do that :) German: Hi Leute



All times are GMT +2. The time now is 05:52.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.