Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Artist Trading
You last visited: Today at 13:41

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



l ✜ l ✿ l ◤mellz10 - graphic designer◢ l ✿ l ✜ l

Discussion on l ✜ l ✿ l ◤mellz10 - graphic designer◢ l ✿ l ✜ l within the Artist Trading forum part of the Other Trading category.

Reply
 
Old   #1

 
mellz10's Avatar
 
elite*gold: 8
Join Date: Dec 2010
Posts: 832
Received Thanks: 119
l ✜ l ✿ l ◤mellz10 - graphic designer◢ l ✿ l ✜ l

mellz10 is offline  
Old 08/24/2017, 07:29   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
'TinkyWinky's Avatar
 
elite*gold: 120
The Black Market: 161/0/0
Join Date: Jul 2013
Posts: 611
Received Thanks: 135
Deine alten Sachen sehe gut aus. Welcome back.
'TinkyWinky is offline  
Thanks
1 User
Old 08/29/2017, 17:34   #3 Trade Status: Unverified(?)
 
AZET2016's Avatar
 
elite*gold: 68
The Black Market: 416/0/0
Join Date: Aug 2016
Posts: 4,878
Received Thanks: 283
was verlangst du für 1 Webseiten banner?

Könnte dir vllt auch signatur werbung als vergütung anbieten. habe damit eine große reichweite
AZET2016 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] 【◢◤】【SALE】 SoundCloud Downloader 【◢◤】by Zunft【◢◤】 Source【◢◤】 Günstig 【◢◤】
03/18/2014 - elite*gold Trading - 14 Replies
Falls ihr schon öfters auf Soundcloud unterwegs wart, hat euch doch bestimmt manchmal ein Download-Knopf gefehlt... Nun ist er da! Zwar nicht auf Soundcloud selbst, sondern in diesem kleinen Programm. Da ich nur 2 Programme die dergleichen sind gefunden habe, dachte ich mir so ein Programm einfach selbst zu programmieren. Nachdem ich das Programm schon im Premium-Bereich für lau angeboten habe, möchte ich es natürlich auch für die normalen 'User' anbieten, allerdings nicht für umsonst...
[ATENTIE DEDICAT 2014 ] ◢◢◤◤GENIALMT2 ◢◤◢◤ [UPDATE]
02/09/2014 - Metin2 PServer Advertising - 4 Replies
Nume Server: GENIALMT2 Server Status: ONLINE MC / IP: CLIENT PE SITE Rate: 1000% Experienta: * 1000% Yang: * 1000% Obiecte: * 1000% Fierar: * 95 %
[Selling] ✜ ✜ ✜ [WTS] Gold on Azshara (H), Aegwynn (A) ✜ ✜ ✜
06/26/2013 - World of Warcraft Trading - 4 Replies
Ich biete hier Gold auf mehreren Servern zum Verkauf an, Der Bestand wird täglich aktualisiert. Ein Handel über das Auktionshaus ist möglich, die Gebühren trage ich. ------------------------------------------------- -I'm offering gold on selected realms for sale, my stock is always updated. If you wish to recieve the gold via auction house, I will pay the 5% fee (you pay 10% if it's neutral auction house). ________Server________|__Sprache__|__Fraktion__|__ Lager__|__Preis__ Azshara ...
[Selling] ✜ ✜ ✜ [WTS] Gold on Azshara, Aegwynn, Turalyon, Stormrage, Wrathbringer ✜ ✜ ✜
04/11/2013 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
Ich biete hier Gold auf mehreren Servern zum Verkauf an, Der Bestand wird täglich aktualisiert. Das Gold wird über meine Gildenbanken transferiert um bestmögliche Sicherheit für Käufer und Verkäufer zu gewährleisten. Solltet ihr eine andere Übergabemethode wie das Auktionshaus bevorzugen, tragt ihr die Gebühren. ------------------------------------------------- -I'm offering gold on selected realms for sale, my stock is always updated. The transfer will go through my guildbank to ensure the...
✜ ✜ ✜ [WTS] Gold on Wrathbringer (H), Turalyon (A), Stormrage (H) ✜ ✜ ✜
03/28/2013 - World of Warcraft Trading - 3 Replies
Ich biete hier Gold auf mehreren Servern zum Verkauf an, Der Bestand wird täglich aktualisiert. Das Gold wird über meine Gildenbanken transferiert um bestmögliche Sicherheit für Käufer und Verkäufer zu gewährleisten. Solltet ihr eine andere Übergabemethode wie das Auktionshaus bevorzugen, tragt ihr die Gebühren. ------------------------------------------------- -I'm offering gold on selected realms for sale, my stock is always updated. The transfer will go through my guildbank to ensure the...



All times are GMT +2. The time now is 13:41.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.