Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Artist Trading
You last visited: Today at 11:30

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Need Logo & Signature / Suche Designer

Discussion on Need Logo & Signature / Suche Designer within the Artist Trading forum part of the Other Trading category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 6
Need Logo & Signature / Suche Designer

Hi,

i need a logo and signature in good quality. please just answer me your price! Paying with paypal

Contact me with PN or skype greenvision21

Thank you

GreenZH is offline  
Reply

« eSport Mascot Logo | Need a lol thread design for 5 euro. »

Similar Threads
[Buying] Suche Logo Designer
03/10/2017 - Artist Trading - 7 Replies
Suche einen guten Logo Designer für "Firmen Logo" ! Wenn die Arbeit angenommen wird kommen weiter Aufträge mit guter Bezahlung Bitte per Pn für weitere Infos Darum geht es : Ein Kumpel ist Tattoowierer. Pass auf ein böser Clown der einer hübschen frau auf den arsch ein Tattoo sticht und darüber sollte Bloodline Tattoo steht mit net coolen schrift
High End GFX Designer Requested [Thread Design, Logo, Avatar & Signature]
06/26/2015 - Artist Trading - 1 Replies
Hello! I am looking for a good GFX Designer for a thread design, an avatar, a logo & a signature. I will pay 70 Euro to the person who will fulfill my request. I expect a GOOD GFX Designer with experience and previous works. I will request a portfolio (previous works) by you and if you fit my style, I will pay and you will fulfill my request. I am very flexible. There is no time limit, but I expect a great design.
Suche Designer für ein Gamerlogo / Search for a gamer Logo Designer
04/02/2015 - Artist Trading - 5 Replies
Hey Leute, suche jemanden, der mir ein Gamer Logo passend zu einer fertigen Homepage designen kann. Über Preis wird dann verhandelt! Bitte lasst mir eure Skypedaten da, damit ich euch kontaktieren kann oder schreibt mir eine Private Nachricht in Epvp. MFG Shun - - - Hey ppl,
[Buying] GFX Designer for a whole new thread + logo + signature
01/06/2014 - League of Legends Trading - 1 Replies
As described in thread title, I am looking for experienced designers and I want to see some previous work as proof you are legit. Add on skype: Flowboosting
[Suche] Logo Designer
01/16/2011 - Off Topic - 5 Replies
Hallo liebe Leute, ich suche heute jemanden der mir ein Logo entwerfen kann. Als "Hauptpunkt" sollte eine Birne sein, wie diese Aussieht lasse ich komplett offen. Ob metallisch, ganz normal (Gelb) oder anders. Es sollte trotzdem schlicht gehalten sein. Ich bin offen für alle Entwürfen. Einfach im Thread posten bzw. mir per PN schicken ;) Danke an alle die sich Mühe geben. ps: Falls das der Falsche Breich ist, bitte verschrieben. Wusste nicht wohin damit.

All times are GMT +1. The time now is 11:30.