Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Artist Trading
You last visited: Today at 13:08

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Search Designer for UI background / buttons

Discussion on Search Designer for UI background / buttons within the Artist Trading forum part of the Other Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
Janni P's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2012
Posts: 2
Received Thanks: 1
Search Designer for UI background / buttons

Search a designer who can create UI Backgrounds / Buttons, here some exmaples

contact Tails#8054
Attached Images
File Type: png eq_cosmetics_page_v2.png (45.0 KB, 9 views)
File Type: png eq_primary_page.png (48.2 KB, 9 views)
File Type: png eq_secondary_page_v3.png (42.5 KB, 9 views)
File Type: png equipment_pages_buffi_slot.png (42.4 KB, 9 views)
Janni P is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Suche Designer / Search Designer
12/23/2016 - Trading - 1 Replies
Guten Abend, Good Evening, Ich suche einen Designer, oder jemand der Erfahrung hat mit Gimp oder anderen Programmen Banner zu erstellen. Weil der Privatserver Eylsium wieder geöffnet hat, möchte ich dort einen Levelservice starten. Für diese bräuchte ich einen Hauptbanner mit Levelservice Name. Darunter möchte ich einen Text formatieren, denn ich immer änderen kann. Weil wenn wir einen ganzen Banner platzieren wäre es professioneller, aber kann man den Text nicht so leicht umändern. Darunter...
Suche Designer / Search Designer
12/21/2016 - General Art - 1 Replies
Guten Abend, / Good Evening Such einen Designer für Banner etc., I search a designer for a banner and some other. Schreibt mir eine Privatnachtricht für weitere Informationen. Write me privat message for more informations. Mit freundlichen Grüssen Erox.
Suche Designer | Search Designer
08/12/2015 - Artist Trading - 3 Replies
http://www.elitepvpers.com/images/de.png Suche einen erfahrenen Designer, dieser wird gut bezahlt. Aufgabe: Kleinere & Größere Banner/Wallpaper; Logo http://www.elitepvpers.com/images/us.png Search an experienced designer, well-paid Task: Small and big banners/wallpapers; logo Bitte per PN melden
Suche Designer für ein Gamerlogo / Search for a gamer Logo Designer
04/02/2015 - Artist Trading - 5 Replies
Hey Leute, suche jemanden, der mir ein Gamer Logo passend zu einer fertigen Homepage designen kann. Über Preis wird dann verhandelt! Bitte lasst mir eure Skypedaten da, damit ich euch kontaktieren kann oder schreibt mir eine Private Nachricht in Epvp. MFG Shun - - - Hey ppl,
~~GFX~Shop Kleiner Signatur Laden /Special Pictures/Famous Pictures~~
08/12/2011 - elite*gold Trading - 5 Replies
Hier ein Einblick in meine Werke Diese Signaturen verkaufe ich pro Stück 2 Elite Gold... Leider beherrsche ich noch nicht die Kunst des Schriftzugs darum sind keine Namen drauf Aber dennoch meiner Ansicht nach schöne Bilder ;) Weitere Motive könnte ich machen Ihr braucht mir nur zu sagen was auf dem Bild sein muss...



All times are GMT +2. The time now is 13:08.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.