Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Off-Topics > Anime & Manga
You last visited: Today at 02:07

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Suche] Name von Anime

Discussion on [Suche] Name von Anime within the Anime & Manga forum part of the Off-Topics category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
Kek''s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2012
Posts: 2,155
Received Thanks: 1,028
[Suche] Name von Anime

Hallo,

ich suche den Namen eines alten Anime's.
Es ging um ein jugendliches Mädchen, mit roten Haarten ihr Name war der Titel des Films. Der name hatte ein V oder ein N am Anfang und ziemlich am Ende ein "äa". Es ging um eine Invasion von Rieseninsekten. Die Welt war von irgendwelchen Pilzen versuecht, sodass das leben schwer möglich war.
Ich hoffe, dass ihr wisst, was ich meine q.q
Ich suche den Namen nun schon so lange :/

Und wenn ihr noch andere Anime's kennt, die in diese Richtung gehen (ältere Animes), dann wäre es nett, wenn ihr das auch noch posten könntet. :>

Mfg,
›Lemøn™
Kek' is offline  
Old 01/15/2012, 02:37   #2
 
Tyl1er's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2010
Posts: 643
Received Thanks: 122
Tyl1er is offline  
Thanks
1 User
Old 01/15/2012, 02:40   #3
 
Kek''s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2012
Posts: 2,155
Received Thanks: 1,028
Ich dachte, dass das für was anderes gedacht wäre :O
Danke, ich kopiere den Text gleich mal rein.^^
Kek' is offline  
Closed Thread




All times are GMT +2. The time now is 02:07.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.