[B]Junk Mails [S]e*gold

01/25/2011 13:44 'Haseo#1
Hey,
ich verkaufe hier Junk Mails!
d.h. ihr bekommt E-Mails komplett umsonst anonym und könnt die für alles nutzen falls ihr irgendwelche registrationen abschliessen wollt und ihr keine Lust habt neue e-Mail Adressen zu erstellen!

Preise:

1 E-Mail 1[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
5 E-Mails 5[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
20 E-Mails 15[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
50 E-Mails 35[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
100 E-Mails 50[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Speicherplatz(Standart : 20MB)
50 MB 5[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
100MB 10[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
250MB 20[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

andernfalls könnt ihr auch eine Umleitung zu euer e-mail bekommen!
Falls ihr eine Umleitung nehmt, sind das die Preistabellen für die e-Mails:
1 E-Mail 1[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
5 E-Mails 4[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
20 E-Mails 13[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
50 E-Mails 30[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
100 E-Mails 45[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Ich hoffe das die e-Mail Preise nicht zu teuer sind!
Die e-Mails werden ein @haso.org domain haben.

Falls ihr euren eigenen Maildomain haben wollt kostet euch das 50[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...].
Im Moment gibts aber nur .org und .de!

PS: Über die Preise kann diskutiert werden!

MfG
'Haseo
01/25/2011 13:48 ♥-♥#2
Gehen auch 44 Cent PSC Reste ? so als Tester ?

Würde gerne meine ganz eigene Email haben

also so z.B

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

ist das möglich ?
01/25/2011 13:51 'Haseo#3
müsste gucken ob der domain frei ist würde aber gehn :)

ne sry der domain ist nicht mehr frei!
01/25/2011 14:05 Duke.#4
Haseo?

Wo "hostest" du deine Domains etc.

btw. habe schon intresse^^
01/25/2011 14:07 Consumi#5
Habe auch eine HP gekauft: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] .
01/25/2011 14:08 'Haseo#6
Neo bitte backlink platzieren und ich hoste bei easyname ;)
01/25/2011 20:39 'Haseo#7
#push :)
Preise sind verhandelbar :)
01/26/2011 16:17 'Haseo#8
#push :)