Eure Werbung in meiner Signatur

12/26/2010 00:28 sunpeeep#1
Hallo Com
Ich biete euch an, eure Werbung in meiner Signatur zu posten.

Ohne Spoiler:
1Tag = 2 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
1 Woche = 10[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
2Wochen = 17[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
...=...[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Mit Spoiler:
1Tag = 1 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
1 Woche = 7[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
2Wochen = 11[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
... = ...[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Extras:
Schriftfarbe = +1[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Schriftgröße = +1[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Bilder = +2[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

andere Laufzeiten nach Absprache,
Grüße
12/26/2010 01:17 BlueSkyler#2
Bissle teuer aber 19 Beiträge pro Tag ist schon Gut ^^ also ich bin mir nicht sicher ;)
12/26/2010 01:28 sunpeeep#3
also ja oder nein?!
Da ich so aktiv bin sind die Preise gerechtfertigt wer damit nicht klat kommt muss hier nicht posten!
12/26/2010 23:52 Mr.DartZ#4
Sind die Extras pro Tag auf zurechnen?
12/27/2010 00:19 sunpeeep#5
Die extras gelten für die gesamte laufzeit der werbung.