Deutsche Gilde?

12/23/2010 23:40 mellz10#1
Wir sind 4 erfahrene Spieler aber noch nicht so hoch... und suchen eben eine deutsche Gilde :) :)
12/28/2010 01:50 Smoke A Blunt#2
Quote:
Originally Posted by iMelih View Post
Wir sind 4 erfahrene Spieler aber noch nicht so hoch... und suchen eben eine deutsche Gilde :) :)
I don't think you will find a guild here, but many people recruit low level players at Parca, try to go by there and you might find a good low-level guild that speaks German, maybe also help you with leveling. Good Luck :)
12/28/2010 01:54 S0l0t3k#3
Quote:
Originally Posted by Smoke A Blunt View Post
Ich glaube nicht, dass Sie eine Gilde finden, aber viele Leute rekrutieren niedrige Spieler Parca, versuchen um dort suchen und Sie vielleicht eine gute niedrigem Niveau Gilde, mit Niveauausgleich und so hilft finden. Egal, sorry für mein schlechtes Deutsch und viel Glück.
don´t use Goggle Translator u can write here in english

btw.

naja frag einfach mal weiter hier rum wollt vllt ne gilde auf machen aber brauche erst mal geld^^
12/28/2010 12:07 iSheroX#4
ich wäre auch in der deutschen Gilde dabei und könnte meinen Cousin auch überreden,wenn er seinen 97er Summoner transfered bekommt :'D
12/29/2010 07:26 Đevil#5
Quote:
Originally Posted by iMelih View Post
Hello iMelih,
I am sure you will find a German guild easier in-game than here in the forums, and also not sure in what server you are currently playing but Hellion has a lot more German guilds than Siz, so I suggest you play Hellion over Siz if you already aren't. As already stated, maybe try going to Parca, many people recruit members there. Hope to have helped and good luck. :)