Hey Leute,
wollte mal fragen wie ihr diese PC Zusammenstellung findet:
CPU:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
RAM: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Mainboard: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Festplatte: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Grafikkarte: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Netzteil: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Laufwerk: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Gehäuse: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Würde mir den PC Anfang Januar bestellen. Jetzt sind meine Fragen:
1. Gibt es noch eine besser Zusammenstellung für MAX. 650€ ?
2. Ist die Grafikkarte iwie nicht viel zu billig ?
3. Passen die Einzelteile zusammen ?
OK ich bedanke mich schonmal.
Mit freundlich Grüßen
Edit: Noch eine Frage:
Sind Kühler bei dem Prozessor, beim Mainboard und bei der GK dabei ?
wollte mal fragen wie ihr diese PC Zusammenstellung findet:
CPU:[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
RAM: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Mainboard: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Festplatte: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Grafikkarte: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Netzteil: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Laufwerk: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Gehäuse: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Würde mir den PC Anfang Januar bestellen. Jetzt sind meine Fragen:
1. Gibt es noch eine besser Zusammenstellung für MAX. 650€ ?
2. Ist die Grafikkarte iwie nicht viel zu billig ?
3. Passen die Einzelteile zusammen ?
OK ich bedanke mich schonmal.
Mit freundlich Grüßen
Edit: Noch eine Frage:
Sind Kühler bei dem Prozessor, beim Mainboard und bei der GK dabei ?