English:
Since FreeSunnY's middleman list is so messy and outdated, I've decided to create a cleaner list. Hopefully the current middleman list will get unstickied and this one will get stickied.
If i've missed someone out then send me a private message or post in this thread and i'll add you on the list. (Give info on your service games / cost also a link to your thread.)
I'm willing to translate your thread from german to english if I have time.
Spread the word by adding this link to your sig:
NOTE: Please keep in mind that every single middleman is inofficial! elitepvpers is NOT responsible for any trade being made here!
You will only be added to the list if you meet all the [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] & phone verified
German:
Da FreeSunnY's Middlemanliste so unordentlich und veraltet ist, habe ich mich dazu entschieden eine übersichtlichere Liste zu erstellen. Hoffentlich wird die jetzige Liste unstickied und diese dafür stickied.
Falls ich jemanden vergessen habe sollte, dann sendet mir eine private Nachricht oder schreibt in diesen Thread und ich werde euch der Liste hinzufügen. (Gibt die Info eurer Spiele / Kosten und ebenso einen Link zu eurem Thread an.)
Verbreitet die Liste und fügt diesen Link eurer Signatur hinzu:
HINWEIS: Bitte beachtet, dass jeder Middleman inoffiziell ist! Elitepvpers ist NICHT für Trades verantwortlich, die hier gemacht wurden!
Ihr werdet der Liste nur hinzugefügt, wenn ihr alle [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] erfüllt & Telefon verifiziert
Last update: 4th March 2012
Since FreeSunnY's middleman list is so messy and outdated, I've decided to create a cleaner list. Hopefully the current middleman list will get unstickied and this one will get stickied.
If i've missed someone out then send me a private message or post in this thread and i'll add you on the list. (Give info on your service games / cost also a link to your thread.)
I'm willing to translate your thread from german to english if I have time.
Spread the word by adding this link to your sig:
PHP Code:
[CENTER][url=http://www.elitepvpers.com/forum/middleman/769727-middleman-list-middleman-liste.html#post7080556][B]Middleman List[/B][/url][/CENTER]
You will only be added to the list if you meet all the [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] & phone verified
German:
Da FreeSunnY's Middlemanliste so unordentlich und veraltet ist, habe ich mich dazu entschieden eine übersichtlichere Liste zu erstellen. Hoffentlich wird die jetzige Liste unstickied und diese dafür stickied.
Falls ich jemanden vergessen habe sollte, dann sendet mir eine private Nachricht oder schreibt in diesen Thread und ich werde euch der Liste hinzufügen. (Gibt die Info eurer Spiele / Kosten und ebenso einen Link zu eurem Thread an.)
Verbreitet die Liste und fügt diesen Link eurer Signatur hinzu:
PHP Code:
[CENTER][url=http://www.elitepvpers.com/forum/middleman/769727-middleman-list-middleman-liste.html#post7080556][B]Middleman List[/B][/url][/CENTER]
HINWEIS: Bitte beachtet, dass jeder Middleman inoffiziell ist! Elitepvpers ist NICHT für Trades verantwortlich, die hier gemacht wurden!
Ihr werdet der Liste nur hinzugefügt, wenn ihr alle [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] erfüllt & Telefon verifiziert
Last update: 4th March 2012
| Middleman Angebote / Middleman Offers | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|