Patch-Direct Downloads 1.2.3-1.12.2

12/08/2006 20:07 Carnege#1
Weiter unten stehen weitere Mirrors, auch für enGB / enUS!

Die aktuellen Patches von Version 1.12.0 zu 1.12.2:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (2520 KB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (5 MB)

Direkt zur Version 1.12.0 von jeder Version und bei Neuinstallation (1.1.2):
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (458 MB)

Alle älteren Zwischenpatches:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (14 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (5 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (2446 KB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (153 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (1875 KB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (1778 KB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (24 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (1019 KB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (24 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (922 KB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (1238 KB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (76 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (36 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (1271 KB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (352 KB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (894 KB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (31 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (434 KB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (54 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (4 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (22 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (1528 KB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (49 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (313 KB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (453 KB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (33 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (596 KB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (61 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (362 KB)

Zwecks Vollständigkeit, veraltete Updates bei Neuinstallation:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (449 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (352 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (318 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (279 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (244 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (221 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (179 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (162 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (116 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (99 MB)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (39 MB)

---------------------------------------------------------------------------

© Bonaqua - Offizielle World of Warcraft Blizzard Foren.

---------------------------------------------------------------------------

Mirrors:

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (alle enGB & deDE Patches // ca. 400~ KB/s DL, kann allerdings sehr schwanken, da Traffic gleichmäßig verteilt wird)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (enUS Patches)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] (alle enGB & deDE Patches // ca. 100~ KB/s DL)
12/08/2006 21:49 Erantius#2
jo hatte ich au mal gepostet,aber geht leider nach ner zeit unter
12/08/2006 23:07 Carnege#3
Sollte man vll. mal pinnen, da die Links oft für zB pServer gesucht werden.
12/09/2006 15:56 S.A.L.O.M.O.N.#4
wenn der thread regelmäßig nach patchday aktualisiert wird
#pinned
12/14/2006 12:07 mentor01#5
jo hallo erstmal ich suche einen enus patch für wow von version 1.0 zur version 1.10 ich finde da nix :(.

Oder muss ich alle zwischen patches drauf hauen ??
12/14/2006 12:08 liath#6
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] da gibs alle übersichtlich... anstatt jeden einzeln ^^
12/14/2006 12:10 mentor01#7
aber bei mir gehen die DE patches nicht ich breuchte die enus patches bitte melden wenn die auch einer hatt danke :)
12/14/2006 12:35 liath#8
wos der unterschied da bitte? Oo
12/14/2006 15:39 mentor01#9
ja keine ahnung ich weiss nur das die DE patch ürgentwie nicht klapen bei mir, und da ich ne Englische version habe denke ich mal , das ich ein enus patch brauche.
Verbesser mich wen ich nicht richtig liege aber es geht net :)
12/14/2006 16:25 mentor01#10
ich habe die ganzen enUS pathes gefunden ich poste die mal hier rein wen jemand anderes die auch noch brauch :)

enUS all pathes : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
12/29/2006 07:50 Sui2k#11
Quote:
Originally posted by d0wnload@Dec 29 2006, 07:35
Beiträge sollen ein direktes Angebot oder eine Anfrage enthalten.
und die sollten sinn ergeben und nicht ein thema aufgreifen welches 3 wochen zurück liegt
12/29/2006 12:53 monkeybutt69#12
I agree (nodding head)

Watch my animation
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
01/05/2007 15:12 kawusch#13
agreed
01/25/2007 15:53 Rahbumms#14
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Alle Patches ;) für deDE und enGB un sonstiges

+Karma plz
04/24/2007 12:32 Seel#15
#unpinned