Hey Leute, ich weiß nicht ob das hier das richtige Thread is...
Egal...könnt mich ja moven
Also habe Clan aufgemacht: B3st0fG4m3r..
Und suche neue Member
Mehr darüber Findet ihr auf folgenden Seiten
Anforderungen : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
TS²-Server : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Eure Anfragen bitte nicht hier Posten, da ich hier nicht allzu oft aktiv bin.
Postet sie in diesen Seiten : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
(Bitte Lest erst diesen Post : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...])
Wenn ihr so eueren Post gestaltet könnt ihr zuversichtlich sein, dass ihr hinein kommt !
Ihr könnt euch auch mit mir in verbindung setzen :
MSN : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
FaceBook : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Egal...könnt mich ja moven
Also habe Clan aufgemacht: B3st0fG4m3r..
Und suche neue Member
Mehr darüber Findet ihr auf folgenden Seiten
Anforderungen : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
TS²-Server : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Eure Anfragen bitte nicht hier Posten, da ich hier nicht allzu oft aktiv bin.
Postet sie in diesen Seiten : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
(Bitte Lest erst diesen Post : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...])
Wenn ihr so eueren Post gestaltet könnt ihr zuversichtlich sein, dass ihr hinein kommt !
Ihr könnt euch auch mit mir in verbindung setzen :
MSN : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
FaceBook : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]