Overrated Recruiting

11/03/2006 03:31 falco3k#1
Alle bis auf 7 Leute der besten US Horden Gilde und der einzigen Horden Gilde die Kel'thuzad gelegt hat wurden gebanned, gut aufpassen ;)

Quote:
It's true. A few minutes ago we went from having a near-raid online to having seven. I didn't clearly, but only because my raid attendance has been remiss lately. Let me explain.

We are the only US Horde guild that clears Naxx, been like that for a few weeks. People found that the pre-C'thun trash was so painful, that they decided to install some stupid thing that deletes walls or something, and you can just run there after Skeram.

I know, we had it coming, blah blah whatever, we know we deserve it. I actually think it's hilarious because I was calling them all idiots for doing it. I'm sure they'll try and get it rescinded because it's kind of a steep punishment with no recourse or whatever.

Ok I just got banned too. Whatever seeya!
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
11/03/2006 07:33 xaladin#2
guild ban rules :D
11/03/2006 09:41 ChaoS#3
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

das hab ich auch noch nie gesehen...eine ganze gilde;
vorallem eine erfolgreiche die noch nie wegen exploits
aufgefallen ist benutzt modelchanging und wird
fast komplett gebannt..oh lol

XD
11/03/2006 09:58 Baggerb#4
was bringt model changing den bei c tun?
11/03/2006 10:00 dRon#5
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
11/03/2006 15:38 dmak#6
haha das find ich mal geil

pwnt
11/03/2006 18:24 kennyo#7
Scheisse wie müssen die sich fühlen...

Wieviel Zeit die investiert haben und ihr Equip...
11/03/2006 19:22 invisible#8
also ich denke nen paar von denen sind jetzt am boden zerstört.. :o)
vielleicht nen bischen gefährlich, würd billzard erstma auf psychischen schaden verklagen, geht ja garnicht sowas :)
11/03/2006 21:22 Escad#9
*lol* Aber ein bisschen blöd ist es schon. Mit dem legen von Kel'thuzad so eine Aufmerksamkeit auf sich ziehen und dann kommt raus das sie ein bisschen nachgeholfen haben XD'

Na ja ~ wie invisible schon sagt ... ein paar werden am Boden sein :rolleyes:
11/05/2006 01:46 Baggerb#10
Quote:
Originally posted by kennyo@Nov 3 2006, 18:24
Scheisse wie müssen die sich fühlen...

Wieviel Zeit die investiert haben und ihr Equip...
Die denken sich jetzt bestimmt die ganze zeit nur eins : Warum? Warum hab ich das bloss gemacht?