Artic Wolf Mods

07/16/2010 16:40 Blackgiga#1
Hi ich wollte euch nur mal ein paar tolle mods vorstellen und natürlich auch zum download stellen...

erstma kommen alle mods und ihre Pics damit ihr auch sehen könnt wie diese aussehen

L96A1 Artic Wolf Mods :

1. L96a1 Artic wolf zu Ghillie

Tut mir sehr leid hatte leider keine zeit ein pic zu machen kommt aber noch...

Naja ein video ^^ :

Virusscan : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Download : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

2. L96a1 Artic Wolf zu dessert wolf

Screen: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Virusscan: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Download: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

3. L96a1 Artic Wolf zu Black and Blue ghillie

Screen: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Virusscan: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Download: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]


Ich werde diese Liste jeden Tag aktualiesiren also kommen morgen noch G36E Mods.

Ihr braucht ausserdem noch rezinject um dessert wolf und ghillie einfügen zu können den gebe ich auch zum download.

Rezinject

Virusscan : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Download: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]


TUTORIAL : How to use RezInject


Credtis go to Alixl2 sry hab vergessen danke für erinnerung
07/16/2010 18:55 -eXoTic_-#2
WooooW :O du hast sachen geleecht und net mal nen parr Credts geschrieben du bist nen ganz cooler typ :/