Ultima Online

08/28/2006 21:41 wigwom#1
hello ppl,

I also play this game Ultima Online (i play the free shares hehe) and was wondering if anyone else played it, if you do and have any hacks or any kinda hints could you pm me or post them here if you don't mind hehe.

Thanks Guys & Gals,
wigwom
08/28/2006 21:43 XxAnimusxX#2
this is the wrong forum for game-request.
this board contains a ultima online forum, just look there for further informations.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

so far,
animus
08/28/2006 21:44 JohnDS#3
Why didn't you use your Eyes???????
Every time everyone that's so baffling!

If you had looked al LITTLE BIT, then you'd seen our Ultima Online Section you *****

08/28/2006 21:46 XxAnimusxX#4
lol john, regt dich nicht auf, is halt einer dieser leutz die nur leechen und wenn sie dann was wollen irgendwo posten xD
völlige kraftverschwendung solchen leutz das zu erklären xD
08/28/2006 21:54 3ddy#5
Quote:
Originally posted by XxAnimusxX@Aug 28 2006, 21:46
lol john, regt dich nicht auf, is halt einer dieser leutz die nur leechen und wenn sie dann was wollen irgendwo posten xD
völlige kraftverschwendung solchen leutz das zu erklären xD
gut kombiniert watson
08/28/2006 21:58 JohnDS#6
Ja hast eh recht.

Aber in letzter Zeit laufen mir dienstlich nur Vollidioten über den weg und dann trifft man hier im forum in letzter zeit auch immer mehr Kiddies.

Und Leute die irgendeinen Hack suchen, nur leechen und nicht einmal den richtigen Bereich finden würd ich sowieso gleich bannen.

Bringen dem Forum ja eh nix.

Ich würd da einfach durchgreifen.
08/28/2006 22:02 XxAnimusxX#7
xD irgendwie kommts mir eh vor das in letzter Zeit dieses board mit blödsinnigen posts ("OMGOMG WHERE CAN I GET...") üebrschwemmt wird.
Ich glaube das ist einer der durchschnittlich 10 fälle am tag, wo man solchen usern sagen muss das sie sich in den foren geirrt haben... >_>"
naja ein sofortiger bann wäre etwas zu hart (wenn auch effektiver ^^). Ich glaube wenigstens ne verwanrnug sollte der typ schon bekommen, dies gilt natürlich auch für zukünftige fälle solcher art ^_^
08/28/2006 22:06 wigwom#8
Quote:
Originally posted by XxAnimusxX@Aug 28 2006, 21:43
this is the wrong forum for game-request.
this board contains a ultima online forum, just look there for further informations.

so far,
animus
thanks for being nice, sorry for puting it in wrong section, and john theres no need to flame someone for just puting it in wrong section =/ its also hard to read anything in uo section when its all in another lag. [img]text2schild.php?smilienummer=1&text=sorry for only speakin english.the universal lag.' border='0' alt='sorry for only speakin english.the universal lag.' />
08/28/2006 22:19 JohnDS#9
Quote:
its also hard to read anything in uo section
And it's VERY VERY hard for us to explain 1 mill. times per day people like you the simplest things......
08/28/2006 23:38 Wave14#10
falscher topic
close oder move plz >.<
08/29/2006 12:42 S.A.L.O.M.O.N.#11
jaja...ich close ja schon , sorry...hab atm viel zu arbeiten ..(neuen pc will)
#closed