WoW Cataclysm bilder

05/09/2010 22:43 Apfelkuchens#1
Hier lad ich mal ein paar neue Bilder von der Cataclysm alpha hoch
die bilder sind alle vermischt also nicht wundern wenn viele verschiedene gebiete durcheinander kommen ^^ (ich hab deswegen bei vilen die map angemacht damit ihr sehen könnt wo cih war ^^)

mal gucken ob ihr die bilder gut findet :D

hier nochmal der link dafür

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
05/10/2010 19:17 Jeamy2#2
Danke für die bilder aber ein tipp für die Zukunft, leg es auf ein Album dass man alle bilder leichter sehen kann, weil jedes anklicken - akzeptieren + ad wegdrücken is ziemlich nervig bei so vielen bildern ^^
05/10/2010 19:24 [InRente]#3
nette bilder könntest du vieleicht welche von gnomeragn hinzufügen
05/10/2010 19:39 raspberryjowls#4
where is the hack?
05/10/2010 19:56 Apfelkuchens#5
Quote:
Originally Posted by Jeamy2 View Post
Danke für die bilder aber ein tipp für die Zukunft, leg es auf ein Album dass man alle bilder leichter sehen kann, weil jedes anklicken - akzeptieren + ad wegdrücken is ziemlich nervig bei so vielen bildern ^^
wenn du mir sagst wie man das macht :D?

Quote:
Originally Posted by svenbv View Post
nette bilder könntest du vieleicht welche von gnomeragn hinzufügen
ich versuchs^^ aber leider sind nicht alle gebiet freizugänglich ^^ (abstürtze)

wenn du mir vllt sagst wo gnomeregan ist + fotos vom alten(nicht das ich dir nur alte sachen zeige :O) könnte ich fotos vom neues gnomeregan machen (sry spiele hordler)

Quote:
Originally Posted by raspberryjowls View Post
where is the hack?
welcher hack=?

noch eine frage von mir:
Findet ihrs gut das ich die Map bei viele Screens offen hab oder soll ich die geschlossen lassen?
05/10/2010 20:01 Knorp#6
wie geil...da werd ich wochenlang umhergeistern und mir alles anschaun^^
05/10/2010 20:22 Apfelkuchens#7
Quote:
Originally Posted by Jeamy2 View Post

plzz sag schnell wie das geht hab grad die (naga zumindest irgendwas unterwasser) unterwasserstadt gefunden :D
hab neue bilder

hab glaube das neue 1k winter gefunde oder so ähnlich ^^
05/10/2010 20:56 Micrologist#8

um die mal dazu zu tun.
05/10/2010 21:26 Apfelkuchens#9
Quote:
Originally Posted by Micrologist View Post

um die mal dazu zu tun.
die seite ist blöd das mit dem hochladen ist scheise gemacht

aber trotzdem hier die bilder
05/10/2010 21:52 xSaDeR187#10
Quote:
Originally Posted by raspberryjowls View Post
where is the hack?
Recht hat er doch wenn er fragt wo der Hack ist, wenn es "nur" Bilder im
WoW Exploits, Hacks, Tools & Macros Forum sind :)
Trotzdem Danke für die Bilder, sehr interessant
05/10/2010 21:54 Apfelkuchens#11
Quote:
Originally Posted by xSaDeR187 View Post
Recht hat er doch wenn er fragt wo der Hack ist, wenn es "nur" Bilder im
WoW Exploits, Hacks, Tools & Macros Forum sind :)
Trotzdem Danke für die Bilder, sehr interessant

eig ist es ja nur ein pserver :P
05/12/2010 14:09 Apfelkuchens#12
so hab mal paar screens zum neuen sw gemacht ^^
05/13/2010 17:54 Njaero#13
Wenn ihr Videos dazu sehen wollt, abonniert einfach unseren youtube-channel :)

#64 - Meist abonniert (diese Woche)
#5 - Meist abonniert (diese Woche) - Reporter
#264 - Meist abonniert (diese Woche) - Global
#26 - Meist abonniert (diese Woche) - Reporter - Global
#37 - Meist abonniert (diesen Monat) - Reporter
#83 - Meist gesehen (heute) - Reporter
#31 - Meist gesehen (diese Woche) - Reporter
05/13/2010 22:32 [InRente]#14
ich will gnomeragn sehen !!!!
05/14/2010 16:40 v0oz#15
Quote: