xaKx Multi-Bot 5.6 Beta

05/06/2010 20:39 poisonxa#1
While Tablet Decides to test or not i will release a beta phase bot for u guys to tell me if u like it or not or if u think its a peace of shit or w/e i wont understand most of the things u guys say anyways so here u go:

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

So Let Me Know What You See And Thank You For Testing

Once Again If YOu Have Any comments Feel Free to Post.
05/06/2010 20:59 Snow_Junky#2
i remember your bot was rly nice <3 ;)
05/06/2010 21:00 Tablet#3
Oh wow hey man :p
Pm'ed you of course, really interested in the new one
05/06/2010 22:33 XxArenaxX#4
was macht den Bot denn so interessant im Vergleich zum aktuellen Nt?^^ Mehr Infos warum ich einen wunderbar laufenden Bot gegen einen neuen (nicht ausgereiften?) Bot tauschen soll
05/06/2010 22:38 Tablet#5
Quote:
Originally Posted by XxArenaxX View Post
was macht den Bot denn so interessant im Vergleich zum aktuellen Nt?^^ Mehr Infos warum ich einen wunderbar laufenden Bot gegen einen neuen (nicht ausgereiften?) Bot tauschen soll
Kann dir noch niemand sagen weil noch niemand weiß welche neuen Features eingebaut wurden.
Außerdem musst du ihn ja nicht benutzten, er bietet nur die Möglichkeit an ihn zu testen ;)
05/06/2010 22:44 XxArenaxX#6
Quote:
Originally Posted by Tablet View Post
Kann dir noch niemand sagen weil noch niemand weiß welche neuen Features eingebaut wurden.
Außerdem musst du ihn ja nicht benutzten, er bietet nur die Möglichkeit an ihn zu testen ;)
Das ist mir auch klar^^ Aber bevor ich mich bereit erkläre etwas zu testen will ich doch zumindest wissen was er kann. Soweit ich das verstanden habe will er erstmal wissen ob jmd bereit ist den zu testen und ich will wissen was er kann. Muss das Rad ja nicht 2x erfinden. Der Nt läuft (zumindest bei mir) einwandfrei, warum soll ich mir einen Bot laden der das selbe mit zig Problemen macht laden? Soll er ihn hier posten, schreiben was er kann und wenn Interesse besteht wird er gestestet und Feedback gegeben:)
05/06/2010 23:06 kal_el#7
welcome back ^^ poisonxa :)
new ideas in your bot?

greets

btw. XxArenaxX... den wird wieder ned jeder kriegen.... :)

wie immer wird er ein paar specials drinn haben die nur die member von seinem clan kriegen..und hier paar leute mit zugang..der sehr begrenzt is.
aber er wird bei zeiten ne abgespeckte version posten, bin mir sicher.
05/06/2010 23:33 fippsl#8
Dann melde ich mich mal als Tester, wenn Bedarf besteht ;)

Edit: *translated* I would test your bot, if you still need somebody to test it.
05/07/2010 00:13 schmidia1#9
If you like you can take me also as an tester for your beta-version from your Bot...
05/07/2010 04:51 poisonxa#10
kal_el as soon as i get a stable version of the beta bot going
id appreciate if ud test it and make a readme for the site so that people know how to edit it so far it has a fully working leach bot dont know if it works for german so please let me know and ill make it work also supports all characters and most builds and as usual has all the same features as the old bot minus the guber bot
05/07/2010 07:12 poisonxa#11
tablet or kal_el if ur on pm me so i can give u a link to the bot. for u guys to test and setup and put it on site.
05/07/2010 08:11 meksmagic#12
If you need any Help / Translations / Betatesters, pm me ;)
05/07/2010 09:37 bizeps#13
I can help you testing it :)
lmk
05/07/2010 13:19 Copy&Past#14
here is another tester ;) just shoot me a pm :)
05/07/2010 13:25 XxArenaxX#15
hi,
i can test it for u. i have several keys and some different chars. but im going to give u feedback about problems^^