I will open70 cap ecsro server

01/25/2022 23:35 rapstar12#1
I will open a 70 cap ecsro server, I am waiting for your help and opinions on this issue, would you like to experience the oldschool excitement with a few different changes? Also, if you want to join my project, you can write here.

Ich werde einen 70-Cap-Ecsro-Server eröffnen, ich warte auf Ihre Hilfe und Meinungen zu diesem Thema. Möchten Sie die Aufregung der alten Schule mit ein paar verschiedenen Änderungen erleben? Auch wenn Sie sich meinem Projekt anschließen möchten, können Sie hier schreiben.

70 cap ecsro server açacağım, bu konuda yardım ve görüşlerinizi bekliyorum, çok farklı birkaç değişiklik ile oldschool heyacanı yaşamak ister misiniz? ayrıca projeme katılmak isteyen varsa burdan yazabilir
01/26/2022 15:06 NorseGodTyr#2
Quote:
Originally Posted by rapstar12 View Post
I will open a 70 cap ecsro server, I am waiting for your help and opinions on this issue, would you like to experience the oldschool excitement with a few different changes? Also, if you want to join my project, you can write here.

Ich werde einen 70-Cap-Ecsro-Server eröffnen, ich warte auf Ihre Hilfe und Meinungen zu diesem Thema. Möchten Sie die Aufregung der alten Schule mit ein paar verschiedenen Änderungen erleben? Auch wenn Sie sich meinem Projekt anschließen möchten, können Sie hier schreiben.

70 cap ecsro server açacağım, bu konuda yardım ve görüşlerinizi bekliyorum, çok farklı birkaç değişiklik ile oldschool heyacanı yaşamak ister misiniz? ayrıca projeme katılmak isteyen varsa burdan yazabilir
99% would reject ecsro because they are just too buggy example dupe bug
01/26/2022 16:59 rapstar12#3
Quote:
Originally Posted by NorseGodTyr View Post
99% would reject ecsro because they are just too buggy example dupe bug
bugs have been fixed, only autopot couldnot be added, instead pots and bots can be used practically with sibibot, stat bug has been fixed, stacks are arranged as 1000, I'm also coming with two surprises that have never been seen in silkroad history,I will later explain what these suprises,
there will be absolutely no sales until the player mass increases on the server, when server crowded only premium will be sell
01/26/2022 17:02 NorseGodTyr#4
Quote:
bugs have been fixed, only autopot couldnot be added, instead pots and bots can be used practically with sibibot, stat bug has been fixed, stacks are arranged as 1000, I'm also coming with two surprises that have never been seen in silkroad history,I will later explain what these suprises,
there will be absolutely no sales until the player mass increases on the server, when server crowded only premium will be sell
Stall & Exchange aus dem spiel zu löschen und behaupten es sein ein fix ist es nicht
das stall & Exchange system macht 75% des spiel aus
01/26/2022 17:08 rapstar12#5
Quote:
Originally Posted by NorseGodTyr View Post
Stall & Exchange aus dem spiel zu löschen und behaupten es sein ein fix ist es nicht
das stall & Exchange system macht 75% des spiel aus
Nein, ich habe es nicht gelöscht, beides funktioniert
01/26/2022 17:10 NorseGodTyr#6
Quote:
Nein, ich habe es nicht gelöscht, beides funktioniert
dann funktioniert auch der dupe bug
es sei denn du hast die source code für gameserver :)
01/28/2022 20:09 PuzZzZy#7
Great idea !
I would join and help to improve.
01/29/2022 00:01 rapstar12#8
Quote:
Originally Posted by PuzZzZy View Post
Great idea !
I would join and help to improve.
I will share the client here, we can test with hamachi, when I share the client I will write you thank you
01/29/2022 00:22 Devsome#9
If they want to join you, they can pn you. Or you can use the [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]. You are kinda advertising an upcomming thread. If you want some help, you can use this thread [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...].

#closed