Biete WoltLab Lizenzen an

12/16/2019 22:50 Tricey#1
Guten Abend,

und zwar biete ich WoltLab Lizenzen an. Es kann der ganze Account gekauft werden mit allen Lizenzen und Produkten oder einzelne Lizenzen. Gerne können einzelne Lizenzen auch übertragen werden, die Übertragungskosten liegen bei 14,99€ pro Lizenz. Folgende Lizenzen biete ich an.

1. Lizenz
WoltLab Burning Board 4.0
WoltLab Gallery 2.0
WoltLab Blog 2.0
WoltLab Calendar 2.0

2. Lizenz
WoltLab Burning Board 4.1
WoltLab Gallery 2.1

3. Lizenz
WoltLab Calendar 2.1

Produkte auf dem Account
Bugtracker Preis: 39,98€ - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Wer war Online Preis: 4,75€ - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Automatische Benachrichtigungen Preis: 2,99€ - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Standart Avatar Preis: 1,99€ - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Teaser Slideshow Preis: 12,99€ - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Erweitertes Hauptmenü (Verkauf von dem Plugin wurde eingestellt ist jedoch noch möglich das runter zu laden und zu nutzen) Preis: 4,99€ - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Kann nur eigene Themen lesen Preis: 3,21€ - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Multihunter 2 Preis: 14,99€ - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Inaktive Benutzer Automatisierung Preis: 2,99 - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Kontaktformular BrandingFree Lizenz Preis: 5,95€ [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Thema Ignorieren Preis: 2,38€ - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Quiz Branding Free Preis: 13,97€ - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Quiz Preis: 11,98€ - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Skalierung von Dateianhängen Preis: 9,95€ - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Weihnachtssmilies Preis: 1,99€ - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Ostersmilies Preis: 1,99€ - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
SiteMaps Preis: 5,99€ - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Erweiterte Suche - Suchdropdown mit Vorschlägen Preis: 4,99€ - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Slider-Box 2 Preis: 11€ - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Thema: Lesesperre Preis: 5€ - [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Bei den Preisen handelt es sich um Verkaufspreise von den Herstellern. Es ist NICHT möglich einzelne Plugins zu verkaufen es kann nur der ganze Account mit den Plugins gekauft werden.

Preisvorschläge nehme ich gerne per PN an oder hier im Thread. Akzeptieren tue ich PayPal,Paysafecard,BTC und Skrill

Mit freundlichen Grüßen
Tricey

//Edit: Account wert ca 600€ würde den Account für 50€ abgeben da ich ihn nicht brauche.
12/19/2019 19:08 Tricey#2
Würde auf 35€ runtergehen!
12/27/2019 10:25 Tricey#3
//Push
01/26/2020 23:30 Tricey#4
//PUsh