Ein paar Guides

02/03/2010 21:42 Imperial Blaze#1
Hallo Leute,
ich dachte mir mal ich poste hier alle möglichen Guides die bis jetzt noch nicht hier gepostet wurden.

Dugi's Ultimate Gold Guide
Alles rund um Berufe und Gold machen ;)
Rapidshare: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Megaupload: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Hayden Hawke's Secret Gold Guide
Wieder mal ein Gold Guide.
Filebeam: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Die Extras dazu: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Penn's Ultimate Professions Guide
Alles rund um Berufe
Rapidshare: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

HexiBooster Guide

Ein Guide der beim Leveln auf Seiten der Allianz hilft.
Mediafire: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Zygor 2.0
Der wohl bekannteste Levelguide
Multiupload: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Passwort: *******

WoW-School
Wieder mal ein Gold Guide (Extras sind dabei)
Mediafire: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
02/03/2010 22:57 Pexus#2
Quote:
Originally Posted by Imperial Blaze View Post
Hallo Leute,
ich dachte mir mal ich poste hier alle möglichen Guides die bis jetzt noch nicht hier gepostet wurden.

Dugi's Ultimate Gold Guide
Alles rund um Berufe und Gold machen ;)
Megaupload: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Hayden Hawke's Secret Gold Guide
Wieder mal ein Gold Guide.
Filebeam: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Die Extras dazu: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Penn's Ultimate Professions Guide
Alles rund um Berufe

HexiBooster Guide

Ein Guide der beim Leveln auf Seiten der Allianz hilft.

Zygor 2.0
Der wohl bekannteste Levelguide
Multiupload: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Passwort: *******

WoW-School
Wieder mal ein Gold Guide (Extras sind dabei)
Ich hab mal alles grün gemacht, was hier doch schon gepostet & geuppt wurde. Aber nett, dass du dir die Mühe machst. ;)

02/04/2010 02:01 Rainvair#3
der link von zygor's guide und dem vom wow school ist der gleiche, aber sonst danke für die mühe :)
02/04/2010 07:10 Imperial Blaze#4
Ok ich besser es kurz aus. Danke für dem Hinweiß
02/04/2010 19:05 potthasteN#5
super muss ich sagen,habe nach WoWschool guide schon lange gesucht genau wie für den hexibooster guide!! dickes thx!
02/07/2010 10:44 generation311287#6
wie ist den das pw bei zygor?