Aeldra - God's Plan | International

04/14/2019 22:21 xBes#1486
For every Player who is or reach lv75 while the Event is running :)
04/15/2019 09:00 SuperSaiyajinGott#1487
Noch auf keinem Server so GEILE Events gesehen, das einfach abnormal hier.

Neue Kostüme mega NICE, direkt alles gegönnt was es gibt :D
Hut ab für die ganzen letzten Patches & jetzt die ganzen geilen Kosis + mega Events, einfach nur HAMMER

#AeldraHype... 5Days left

Quote:
Originally Posted by schiroks View Post
Schaut ganz ok aus aber gleichzeitig mit Leya2 zu starten ist schon ein bisschen unvorteilhaft.
Sorry musste ich Zitieren und laut Lachen :D
04/15/2019 15:45 schiroks#1488
Quote:
Originally Posted by SuperSaiyajinGott View Post
Noch auf keinem Server so GEILE Events gesehen, das einfach abnormal hier.

Neue Kostüme mega NICE, direkt alles gegönnt was es gibt :D
Hut ab für die ganzen letzten Patches & jetzt die ganzen geilen Kosis + mega Events, einfach nur HAMMER

#AeldraHype... 5Days left



Sorry musste ich Zitieren und laut Lachen :D
Musst ja ein tolles Leben führen wenn dich das so erheitert. War auch keine falsche Aussage von mir, schlussendlich hat sich Aeldra halt eindeutig durchgesetzt. Das war aber in den ersten Tagen nicht sofort zu erkennen. Leya hat auch mit 1k Spielern gestartet aber halt dementsprechend reingeschissen und nach 2 Wochen wars aus.

Schlimm genug, dass ich mich extra eingeloggt hab, um dir das nochmal zu erklären. Um ehrlich zu sein bin ich sogar verwundert, dass du hier schreibst anstatt den Leuten im Shirana Board auf den Sack zu gehen. Hast es wohl satt gehabt immer in die dunkeln Ritzen der Teamler reinzukriechen? Ist nur eine rhetorische Frage, musst sie nicht beantworten. Viel Spaß noch!
04/15/2019 16:00 SuperSaiyajinGott#1489
Quote:
Originally Posted by schiroks View Post
Musst ja ein tolles Leben führen wenn dich das so erheitert. War auch keine falsche Aussage von mir, schlussendlich hat sich Aeldra halt eindeutig durchgesetzt. Das war aber in den ersten Tagen nicht sofort zu erkennen. Leya hat auch mit 1k Spielern gestartet aber halt dementsprechend reingeschissen und nach 2 Wochen wars aus.

Schlimm genug, dass ich mich extra eingeloggt hab, um dir das nochmal zu erklären. Um ehrlich zu sein bin ich sogar verwundert, dass du hier schreibst anstatt den Leuten im Shirana Board auf den Sack zu gehen. Hast es wohl satt gehabt immer in die dunkeln Ritzen der Teamler reinzukriechen? Ist nur eine rhetorische Frage, musst sie nicht beantworten. Viel Spaß noch!
Damn, hab ich dich getroffen oder wieso direkt so krank mad ?
Fand deinen Vergleich nur Lustig, weil du einen Server mit Aeldra vergleichst der 0 mit Aeldra mithalten kann + jeder wusste das er nie lange halten wird + Elitepvpers Verbot hat weil er sein Komplettes Team verkaufen wollte & nix geschissen bzw gefixxt bekommen hat, so take it easy brauner und heul nicht direkt so krass rum nur weil ich mehr Ahnung von dem Serverleiter hatte als du & wusste was passiert.. :D


Freu mich auf die kompletten Events, wird nice!
04/15/2019 19:03 xBes#1490
The Wiki is now almost finished, we are already working on the last adjustments and are happy to present you in the final Version of it soon!
#Wiki
#soon


[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

04/16/2019 01:21 outix#1491
Ich gönne euch das ganze
Bes leitet das ganze professionell
Gute Events und gute durchdachte Systeme
Empfehlenswert!
04/16/2019 16:49 nabbocorrado#1492
DDoS?
04/16/2019 17:14 .Velox#1493
Quote:
Originally Posted by nabbocorrado View Post
DDoS?
ne wartung lol
04/16/2019 22:49 outix#1494
Login ist ständig down, obwohl es 2 Wartungsarbeiten gab
04/16/2019 23:23 xBes#1495
Wie ich bereits auf unserem Discord schrieb, sind wir aktuell zu 100 % an der Performance, dran. Normal würde ich den Server so nicht laufen lassen, da wir aber bis mindestens Morgen warten müssen, bis wir das Problem beheben können, läuft der Server wenigstens so. Es ist zwar sehr ärgerlich bis man endlich im Spiel ist, kann aber dann (sollte man nicht unbedingt alle 3 Minuten die Map wechseln, vernünftig farmen.

Wir werden diese Probleme aber in den kommenden Stunden bzw. Tagen auf jeden Fall beheben können, nur sind auch wir nur Menschen und müssen manchmal auf jemanden oder etwas warten.

MfG.
04/20/2019 18:32 Homemade Cum#1496
So sieht ein Boss Spawn aus meine Freunde.

Und das nur Ch1 von 10 Channel

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
04/23/2019 23:53 xBes#1497
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Hi,
the Easter Time is there and we want to celebrate this time with you. From 26.04.2019 until 05.05.2019 the Easter Event will take place on Aeldra. Mr B. will be there over the Easter Time and have prepared something nice for you.

Itemshop:
Over these days you can buy the following items at our itemshop:
  • [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Enchanted Egg
  • [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Basket of Eggs+
  • [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]White Rabbit Seal (Mount) 30% Strong against Metinstones, 30% Experience
  • [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Abakus Seal (Pet) Max. HP +2000, 20% Strong against Monsters, 15% Strong against Metinstones
  • [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Adagio Seal (Pet) Max. HP +2000, 20% Strong against Monsters, 25% Experience

Easter Eggs:
While the event is active, you have the opportunity to drop [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Easter Eggs from all monsters.
You can exchange the Easter Eggs at Mr B. into the following items:

Required ItemReward
10x[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Easter Egg[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Basket of Eggs (s)
25x[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Easter Egg[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Basket of Eggs(m)
50x[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Easter Egg[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Basket of Eggs (b)
500x [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Easter Egg[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Magic Egg
1000x [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Easter Egg[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Moonrabbit*
*20% Strong against Monsters, 10% Strong against Zodiacmonster

The four different Basket of Eggs include the following content:

Basket of Eggs (s)

Basket of Eggs (m)

Basket of Eggs (g)

Basket of Eggs+

Easter Shop:
You can find the Easter Shop at a special NPC at map1, called Mr. B. You can buy the following items:

Required Item
Reward
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Magic Egg
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Magic Egg
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Magic Egg
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Magic Egg
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Enchanted Egg
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Enchanted Egg
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Enchanted Egg
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Donnie Pet Skin
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Enchanted Egg
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Frank Pet Skin
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]Enchanted Egg
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Nugget Seals:
During the event is active you have the opportunity to drop the following four Nugget Mount Skins from Metinstones:
Notice: The drop will be really rare, like Manni/Manu Seal at the Christmas Event.
Nugget Seal (yellow)
Nugget Seal (white)
Nugget Seal (pink)
Nugget Seal (blue)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Sincerely your
Aeldra -Team
04/24/2019 16:15 .Kotbaer#1498
Hi, ich würde gerne dort anfangen.

Hat eventuell jemand eine Starthilfe oder sonstiges für mich?

Vielen Dank! Würde mich sehr freuen. :-)
04/24/2019 17:06 .Velox#1499
Quote:
Originally Posted by .Kotbaer View Post
Hi, ich würde gerne dort anfangen.

Hat eventuell jemand eine Starthilfe oder sonstiges für mich?

Vielen Dank! Würde mich sehr freuen. :-)
Brauchst auf Aeldra keine Starthilfe und darum zu betteln ist dezent arm.

Kannst dein dmg in nur einem Tag von 0 auf locker 20-30k ballern wenn du richtig farmst, erst recht bei Events oder bei 3.1
04/25/2019 14:46 SuperSaiyajinGott#1500
Quote:
Originally Posted by .Kotbaer View Post
Hi, ich würde gerne dort anfangen.

Hat eventuell jemand eine Starthilfe oder sonstiges für mich?

Vielen Dank! Würde mich sehr freuen. :-)
Spiel mal eine Stunde & du wirst merken du brauchst keine " Starterhilfe " Aeldra ist verdammt Anfänger freundlich aufgebaut (besonders jz nochmal nach dem neuen Update das kommen wird + die InGame Wiki die jz ebenfalls vorhanden ist) wirst du alles merken wenn du ihn testest.

Feedback zu den Events, einfach nur Hammer, haben ja ihr 1 Jähriges gefeiert dazu gabs nice Event's dazu einfach nur krass, selten das ich Events sehe die ich NICHT kenne & hier wird man jedes mal auf das neue Überrascht, Konzept nach wie vor HAMMER, HAMMER wie auf die COM eingegangen wird (alleine der Stammtisch & der Support) alles in einem TOP SERVER, auf weitere jahre