Celestial-World 2.0 (Account oder Items)

02/03/2018 10:12 PaRaDoXa1337#1
Verkaufe meinen Metin2 (Celestial - World 2.0 Account)
Hier die Info´s von meinen Charakter

Level 300 | WASU | P1500

Items hat er folgende
Nur PVM EQ!

- Drako DSS 113 (Exo) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
- Lavasturm Rüssi DSS 129 (Exo) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
- Kälte +9 (Verbessert) + Flamme +9
- Citrinhelm +9 (Exo)
- Orkanschild +9 (Exo)
- Citrinarmband +9 (Verbessert)
- Citrinohrringe +9
- Zirkonhalskette +2 (Veredelt)
- Citrinschuhe +9 (Exo)
- Ring 100% (Exo)
- Platingürtel +5 (Exo)
- Amulett der Wildnis +5 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

- Drako FKS (Exo) 89! [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
- Teufelskrallenpanzer FKS 70 (Exo) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Grüne + Blaueedelsteine [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Lagerscheine 34629 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Nehme Paypal / Amazon :)
02/03/2018 12:44 No shit Sherlock#2
Quote:
Originally Posted by PaRaDoXa1337 View Post

Level 300 | WASU | P1500

Items hat er folgende
Nur PVM EQ!

- Drako DSS 113 (Exo) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
- Lavasturm Rüssi DSS 129 (Exo) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
- Citrinhelm +9 (Exo)
- Orkanschild +9 (Exo)
- Citrinohrringe +9
- Citrinschuhe +9 (Exo)
- Ring 100% (Exo)
- Platingürtel +5 (Exo)
- Amulett der Wildnis +5 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

- Drako FKS (Exo) 89! [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
- Teufelskrallenpanzer FKS 70 (Exo) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Grüne + Blaueedelsteine [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Lagerscheine 34629 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Hau mir mal eine Preisvorstellung via PM raus.
02/03/2018 12:47 PaRaDoXa1337#3
Ich wollte eig nen Preisvorschlag erhalten :)
02/03/2018 14:12 No shit Sherlock#4
Quote:
Ich wollte eig nen Preisvorschlag erhalten :)
Habe dir eine PM geschrieben.
02/10/2018 21:56 No shit Sherlock#5
Quote:

Level 300 | WASU | P1500

Items hat er folgende
Nur PVM EQ!

- Citrinhelm +9 (Exo)
- Orkanschild +9 (Exo)
- Citrinohrringe +9
- Citrinschuhe +9 (Exo)
- Ring 100% (Exo)
- Platingürtel +5 (Exo)

Habe dir mittlerweile 2 PMs hinterlassen incl. Angebot.
Über eine Antwort wäre ich erfreut..
02/10/2018 23:23 PaRaDoXa1337#6
Ja ich bin für angebote offen! :)
02/11/2018 01:00 No shit Sherlock#7
Quote:
Ja ich bin für angebote offen! :)
Einfach mal die PMs auf Elitepvpers lesen.. dort verweilen nun schon 2 Angebote von mir.
02/12/2018 21:01 Sentrao™#8
35€ Paypal, oder was stellst du dir Preislich vor?
06/20/2018 17:32 niklasedg#9
Ich hab auch noch Items + Lager zu verkaufen bei Interesse PN :)