Ideen

01/22/2010 21:51 Lionardos#1
Hi leute ich wolt ma aus lust und laune pahr Ideen sammeln/austauschen.... Ich bearbeite gerne die Designes von s4 hier n pahr screens ^^

[IMG][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][/IMG][IMG][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][/IMG][IMG][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...][/IMG]

würd mich freun wen ihr eure Ideen/werke hier auch präsentiert^^ und so leute inspiriert:D
01/22/2010 21:58 alexanderl#2
xDD
01/22/2010 22:03 Skynord#3
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Cool mod
01/22/2010 22:33 -TOXiC.#4
Nice, sieht gut aus ;D
01/22/2010 22:40 Lionardos#5
thx ^^
01/22/2010 22:59 mipez#6
Sehr schön, besonders die CS Anis gefallen mir^^

Keep ur work up!
01/22/2010 23:09 Lionardos#7
naja ich bin noch ein TOTALER anfänger mach das zum ersten mal^^... hab mir das mit photoshop cs4 selbst beigebraucht und n bisl rumgespielt ^^
01/22/2010 23:28 mipez#8
Quote:
Originally Posted by Lionardos View Post
naja ich bin noch ein TOTALER anfänger mach das zum ersten mal^^... hab mir das mit photoshop cs4 selbst beigebraucht und n bisl rumgespielt ^^
Anfänger hin oder her, es sieht sehr gut aus^^
Endlich mal bissl Farbe im Spiel xP
01/22/2010 23:35 OSATOR23#9
ginau schtim zu er ist klasse der kerl kann wass !!!!!