[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Ich biete dir einen schnellen Lieferservice für Forge of Empires - Punkte. Du bist es satt für 10-Punkte mindestens 10-Stunden oder länger zu warten? Dann schreib mir eine Privaten Nachricht. Es werden ALLE Server unterstützt.
I offer you a fast delivery service for Forge of Empires - Points. You're tired of waiting for 10 points at least 10-hours or longer? Contact me with a private message. ALL servers are supported.
Preise / Prices:
*Angebot(e) / Deals:
*Hinweis: Es werden bei den Angebot pro/Tag +24 Forge Punkte in das jeweilige Gebäude gespendet. Der Zeitraum erstreckt sich somit jeweils zwischen 15-30 Tage insgesamt! Die Einzahlung der gesamten Punkte erfolgt somit NICHT am selben Tag.
*Notice: The forge points will be spent on the selected great building. It means, there will maximal spent +24 Points each/day. The period that extends between 15-30 days in total! The deposit of the entire points is therefore NOT on the same day.
Ich biete dir einen schnellen Lieferservice für Forge of Empires - Punkte. Du bist es satt für 10-Punkte mindestens 10-Stunden oder länger zu warten? Dann schreib mir eine Privaten Nachricht. Es werden ALLE Server unterstützt.
I offer you a fast delivery service for Forge of Empires - Points. You're tired of waiting for 10 points at least 10-hours or longer? Contact me with a private message. ALL servers are supported.
Preise / Prices:
- 1-Punkte-/Points - Price: 0,085€ [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] / 0,00001 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
- 25-Punkte-/Points - Price: 1,99€ [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] / 0,0005 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
- 50-Punkte-/Points - Price: 3,49€ [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] / 0,0010 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
*Angebot(e) / Deals:
- 360-Punkte-/Points - Price: 20,00€ [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] / 0,0040 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
- 720-Punkte-/Points - Price: 38,00€ [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] / 0,0076 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
*Hinweis: Es werden bei den Angebot pro/Tag +24 Forge Punkte in das jeweilige Gebäude gespendet. Der Zeitraum erstreckt sich somit jeweils zwischen 15-30 Tage insgesamt! Die Einzahlung der gesamten Punkte erfolgt somit NICHT am selben Tag.
*Notice: The forge points will be spent on the selected great building. It means, there will maximal spent +24 Points each/day. The period that extends between 15-30 days in total! The deposit of the entire points is therefore NOT on the same day.