Hello dear GCR players,
today I'm offering my services to have Level 85 on all your characters. As much as I would want it to be free, it takes my own personal time but I am willing to sell it (for cheap) to you guys.
Here are the fees;
1st Character (or 1 Character) = 10$
for every other character, add 5$ to the price.
(1st characters (10$) + 3 others (15$) = 25$ total)
Leave your kik or just ask me to pm you and I will answer ASAP
NOTE: This is not a hack. I am selling a SERVICE and not a hacking tool. It can take a while but I can get a couple characters to 85 in a day.
--------------------------------------------------
Olá, queridos GCR,
Hoje estou oferecendo meus serviços para ter o nível 85 em todos os seus personagens. Tanto quanto eu gostaria que fosse livre, leva meu próprio tempo pessoal, mas estou disposto a vendê-lo (para barato) para vocês.
Aqui estão as taxas;
1º Carácter (ou 1 Carácter) = 10 $
Para cada outro personagem, adicione 5 $ ao preço.
(1 ° caracteres (10 $) + 3 outros (15 $) = 25 $ total)
Deixe o seu kik ou apenas me pedir para pm você e eu vou responder o mais rápido possível
NOTA: Este não é um hack. Estou vendendo um serviço e não uma ferramenta de hacking. Pode demorar um pouco, mas eu posso conseguir um par de personagens para 85 em um dia.
today I'm offering my services to have Level 85 on all your characters. As much as I would want it to be free, it takes my own personal time but I am willing to sell it (for cheap) to you guys.
Here are the fees;
1st Character (or 1 Character) = 10$
for every other character, add 5$ to the price.
(1st characters (10$) + 3 others (15$) = 25$ total)
Leave your kik or just ask me to pm you and I will answer ASAP
NOTE: This is not a hack. I am selling a SERVICE and not a hacking tool. It can take a while but I can get a couple characters to 85 in a day.
--------------------------------------------------
Olá, queridos GCR,
Hoje estou oferecendo meus serviços para ter o nível 85 em todos os seus personagens. Tanto quanto eu gostaria que fosse livre, leva meu próprio tempo pessoal, mas estou disposto a vendê-lo (para barato) para vocês.
Aqui estão as taxas;
1º Carácter (ou 1 Carácter) = 10 $
Para cada outro personagem, adicione 5 $ ao preço.
(1 ° caracteres (10 $) + 3 outros (15 $) = 25 $ total)
Deixe o seu kik ou apenas me pedir para pm você e eu vou responder o mais rápido possível
NOTA: Este não é um hack. Estou vendendo um serviço e não uma ferramenta de hacking. Pode demorar um pouco, mas eu posso conseguir um par de personagens para 85 em um dia.