Story Client

10/29/2016 11:28 Google20121#1
Helloooooooo

I have a really strange problem. I was playing P4story 8-9 months ago and their client was Working Perfectly(without lags). I stoped playing and i loged in now after 4 months and the Client WAS VERY VERY SLOW!

It's insane to try to play like that there must be 10-20 fps when graphics was all of them at LOW. I delete my GPU drivers, i installed the new ones, same problem. i RE-INSTALL the client, problem continued. I disabled Avast problem still exists. I did almost everything that is possible but still nothing...

Win10 x64
BTW: some1 gonna tell why you dont send ticket to the p4story team.. their ticket system is BUGGED for over 1-2 weeks.. so if anyone around here can offer me any solution i will be very pleasure to him! :)
10/29/2016 12:11 Speeechless#2
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
10/29/2016 12:51 Google20121#3
This works ?
10/29/2016 13:06 Speeechless#4
Yes.
10/29/2016 13:13 Google20121#5
Yes it worked... thank you a lot !
10/29/2016 13:33 Exakan#6
The ticket system isnt bugged, you lie or have problems with browser/-plugins.
10/29/2016 13:59 "Snake"#7
Quote:
Originally Posted by SikasyExa View Post
The ticket system isnt bugged, you lie or have problems with browser/-plugins.
jmd. als lügner zu bezeichnen ist auch nicht die feine art vorallem nicht als Helper. Habe das gleiche problem mit den Ticketsystem ma gucken obs wieder klappt wen ich den cache lösche.
10/29/2016 15:53 Exakan#8
Quote:
Originally Posted by "Snake" View Post
jmd. als lügner zu bezeichnen ist auch nicht die feine art vorallem nicht als Helper. Habe das gleiche problem mit den Ticketsystem ma gucken obs wieder klappt wen ich den cache lösche.
Ich sage es so weil es bereits vorgekommen ist das jemand vorgetäuscht hat das das TSystem nicht funktioniert, nur um Antworten von einem Ticket aufzuschieben (Ausreden usw.).
Bzw. ingame gibt es 2 Möglichkeiten zu fragen, wenn nicht dann die FB Gruppen oder Forum^^
Ist außerdem komisch das das keiner meldet wenn es angeblich nicht gehen soll, kamen trotzdem genug Meldungen an oO
Werde mich aber erkundigen warum es solche Fälle gibt :p
Würdest mir verraten welchen Browser du dabei benutzt und ob du Plugins drin hast?
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Which browser do you use, and maybe plugins?
10/29/2016 16:50 "Snake"#9
Quote:
Originally Posted by SikasyExa View Post
Ich sage es so weil es bereits vorgekommen ist das jemand vorgetäuscht hat das das TSystem nicht funktioniert, nur um Antworten von einem Ticket aufzuschieben (Ausreden usw.).
Bzw. ingame gibt es 2 Möglichkeiten zu fragen, wenn nicht dann die FB Gruppen oder Forum^^
Ist außerdem komisch das das keiner meldet wenn es angeblich nicht gehen soll, kamen trotzdem genug Meldungen an oO
Werde mich aber erkundigen warum es solche Fälle gibt :p
Würdest mir verraten welchen Browser du dabei benutzt und ob du Plugins drin hast?
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Which browser do you use, and maybe plugins?
Ah ok habe sogar versucht dich, lena und vega zu erreichen aber vergebens.

Chrome mit Ad block und no script mehr nicht.
10/29/2016 18:29 Exakan#10
Quote:
Originally Posted by "Snake" View Post
Ah ok habe sogar versucht dich, lena und vega zu erreichen aber vergebens.

Chrome mit Ad block und no script mehr nicht.
Kann nicht sein, sind jeden Tag on (ingame, Facebook, Forum, Ticket) und zu sagen das du seit 1-2 Wochen keinen findest kann auch niemals stimmen.

@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Please try to send ticket without NoScript/AdBlock and enable javascript. @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Versuch es bitte ohne NoScript/Adblock und lass javascrip aktiv.