Wie geht sowas?
das ich zb eine email schreibe und die an eine handy nr schicke
das ich zb eine email schreibe und die an eine handy nr schicke
([Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...])Quote:
If you want to send a short email to a friend and have it delivered as a text message, you can do it by using an Email to SMS gateway. So long as you know the person’s phone number and the name of their service provider, you can easily find the appropriate gateway address that will forward your message.
([Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...])Quote:
T-Mobile Germany [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Habt ihr mal was neues gelernt :) freut mich.Quote:
([Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...])
z. B. T-Mobile-Gateway in Deutschland:
([Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...])
Interessant, wusste ich noch gar nicht :D
warum o2=eplus? sorry, kenne nur telekom :DQuote:
Habt ihr mal was neues gelernt :) freut mich.
Habs schon versucht kriege i-wie eine error meldung =(
habe o2=eplus
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Achtung! Nach dieser Seite kostet email2sms etwas. Ob das nun an Prepaid (Quelle=prepaid-wiki) liegt oder nicht, weiß ich nicht.Quote:
Netzbetreiber Email schicken an Kosten in Cent maximale Zeichenanzahl der ankommenden E-Mail
Telekom [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 19 160
Vodafone [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 20 640
E-Plus [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 20 160
O2 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] 19 160
kann schon sein. Kann die Infos der Site leider nicht bestätigen, da ich noch nie Email2Sms verwendet habe. Entweder du probierst es aus. Wenn es Geld kostet, wird es nicht funktionieren. Oder wie gesagt den O2-Support, die werden (hoffentlich) auf jede deiner Fragen eine Antwort haben.Quote:
naja habe nur prepaid zurzeit kein geld auf handy kann es ja theoretisch jedem schicken und er zahlt die gebühr?