[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Hallo, in diesem Tutorial Zeige ich euch wie ihr in Pokemon Go eine Bot Benutzen könnt.
Alle Anfallenden Fragen & Probleme werden zum Großteil hier schon beantwortet.
Solltet Ihr die Videos ganz gesehen haben, und alle Spoiler Geöffnet/Gelesen haben dann wisst ihr was zu tun ist.
Dies ist in meinen Augen aktuell der Beste Bot um Legit zu farmen.
Hier sieht man wie es ca. ist wenn man den Bot genau so wie ich einstellt !
(Siehe Video)
Banngefahr: Sehr Niedrig
|
[35:26] ➥ Schluss Infos - Infos [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Paypal Donations for New PC [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Im Not The Owner Of This Bot ! All Credits to ➥ [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
08/16/2016 22:56
Sweetmelli#2
sagte ja auch 1-2 stunden
08/16/2016 23:02
Flex#3
Man kann es aber auch ohne video testen. Dr Heisenberg macht sicherlich sehr gute Videos, vorallem für Leute die (noch) nicht viel Ahnung haben. Aber die meisten hier werden schon mit der Einstellung der Config klar kommen und wollen halt nicht 1-2 Stunden auf einen Link fürs Repository warten. Edit: Entschuldige ich kann es den Link leider nicht löschen, sorry :(
08/16/2016 23:04
Sweetmelli#4
man kann auch warten wenn man schon unehrlich spielen will
08/16/2016 23:07
Change™#5
Würde diesen Teil noch in den Thread als Info aufnehmen..:
Soft ban Caused by jumping location. Unable to spin pokestops/catch pokemon/fight in gyms. Avoid it by either not jumping locations too quickly or by waiting before jumping there. A good estimate of how long you should wait is how long it would take to get there by flight. Can be bypassed by spinning a pokestop 1-50 times. Capture ban Caused by capturing more than 1000 pokemon in 23 hours. Unable to capture pokemon. After ever hour, if your total pokemon in the last 23 hours is below the ban threshold, you'll be unbanned, If you surpass that threshold, you'll be banned again. Potential bypass by throwing missing pokeballs 15-30 times. Pokestop ban Caused by using more than 2000 pokestops in 23 hours. Unable to use pokestops. After ever hour, if your total pokestop uses in the last 23 hours is below the ban threshold, you'll be unbanned, If you surpass that threshold, you'll be banned again. No public way to bypass. Temp IP ban Caused by too many requests from the same IP. This ban prevents any MapObjects from being returned. (unable to find pokestops error) Will last anywhere from 10 minutes to a few hours depending on severity. Can be bypassed by using proxies. Login Error ban Possibly caused by login into multiple accounts with the same DeviceId. Potential bypass when you change DeviceId. edit: this doesn't seem to work, but you're free to give it a try Not much is known about this type of ban. NEW INFO: I have noticed some of my accounts getting banned after changing the password without first logging into the account.
08/16/2016 23:08
Sweetmelli#6
geht das auf deutsch auch xD
08/16/2016 23:12
Prof. Dr. Heisenberg#7
Abwarten, ich mach jetzt erst das video usw.. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ************** //Edit: Video Rendert nun. [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ich hab um 21:50 Uhr das video auf genommen. Um 22:20 Angefangen zu bearbeiten... Und um ca 23:30 Angefangen zu Rednern.. Hochladen dann ca gegen 00:45... Youtube Freigabe ca gegen 01:15... Dann wird auch oben der rest eingefügt !
08/16/2016 23:42
Jatu88#8
I like. Hoffentlich erklärst du mir das mit denn device einstellungen^^ :D
08/16/2016 23:47
Prof. Dr. Heisenberg#9
08/16/2016 23:53
Sweetmelli#10
glaub kann es eh erst morgen machen muss bald ins bett xD
08/16/2016 23:58
Prof. Dr. Heisenberg#11
Der bot lohnt sich so unglaublich für alle die 100% Legit farmen wollen.
Ich hab ihn ja jetzt ein wenig laufen, seit der Video Aufnahme ca. (21:30 Uhr) Und so schauts jetzt aus. (23:55 Uhr) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Klar kann man alles umstellen das er auch mehr EXP macht etc. Aber mit meinen einstellungen gehts nicht mehr Legit !
08/17/2016 00:04
Sweetmelli#12
und welche einstellungen braucht man dann
08/17/2016 00:05
Jatu88#13
08/17/2016 00:06
Prof. Dr. Heisenberg#14
Siehst du dann im Video. ********** Hab halt nicht den besten PC. Der neue ist zwar schon zusammen gestellt, aber mir fehlt nich geld. Alles Spenden gehen direkt in den neuen PC. (Just a info...für die die es interessiert) ********** //Edit: Status 00:10 Uhr [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ********** //Edit: Status 00:30 Uhr [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
08/17/2016 00:11
Sweetmelli#15
ok heute eh nicht mehr später
|